Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Bestill nÄ! Dette hotellet er snart utsolgt.
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Trip.com
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
38–43 av 753 anmeldelser
Anmeldt 18. september 2020

Bakeriet ligge i sentrum av Trondheim. Det er gÄavstand til mange av byens severdigheter.
Hotellet har egen parkering i kjelleren, og hvis fullt er det mulig Ă„ parkere i P-hus med samme innkjĂžrsel.
Rommet stort nok og senga god, med ordentlig dyne.
Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjon, inn og utsjekk gikk greit.
Covid-19 setter ogsÄ her sitt preg, Antiback dispensere lett tilgjengelige. Trim-rom og badstue er stengt.
Frokosten god og rikelig.

Dato for oppholdet: september 2020
  • Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
Takk, Ove H
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Midt i sentrum av Trondheim ligger dette hyggelige hotellet. Parkeringsmuligheter i kjelleren er positivt nÄr du har med bilen. Gode rom og grei frokost. Fornuftige smittevernstiltak. 10 minutter Ä gÄ til alle severdigheter. Takk for godt opphold

2  Takk, ovebru63
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet sentralt i Trondheim. BÊrer preg av at det ikke er pusset opp pÄ noen Är, spesielt badet. Morsomt at det er et gammelt bakeri, noe hotellet har i fokus mtp bilder og utstillinger i gangene, i tillegg til frokostsalen. Ellers gode senger og god frokost. Grei valuta for pengene!

1  Takk, Jeppe U
Anmeldt 4. august 2020

Fin plassering i byen. Vi slet litt med Ä finne ledig parkering i nÊrheten pga fulle p-hus da vi ankom sent en torsdag kveld. Koselige og sjarmerende rom. Fine bad. Litt brÄk fra gata pÄ kvelden, men veldig stille pÄ selve hotellet. Grei frokost, men manglet det lille ekstra. Hadde satt veldig pris pÄ litt mer spennende bakevarer (bedre brÞd, mer rundstykker) Og nugatti eller en type frokostblanding rettet mer mot barn. Pluss for godt utvalg pÄ kaffe maskinen. Hyggelige folk i resepsjonen. Ser ikke bort i fra at vi kommer igjen. Ungene likte hotellet veldig godt.

Takk, Nicest123
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med sentral beliggenhet i sentrum. Gangavstand til meste av attraksjoner og jernbane. Rimelig parkering i kjeller. Hyggelig betjening og god frokost. NattesÞvn skjemmes av fugleskrik og hÞyrÞstede «natteravner»

Takk, bjaaroh