Gratis avbestilling frem til 27.06.21
Gratis avbestilling frem til 25.06.21
Expedia.comUSD 183
CheapTicketsUSD 183
Anmeldt 22. desember 2020

Bruk kun dette hotellet til nød!!! Var der en natt og hadde vært uaktuelt å være en natt til.
Fordeler og ulemper:
+ Billig
+ God seng å sove i
+ Garasje
+ Oppdelt frokost i tre tidspunkt

- Mye støv og generelt dårlig luft på rommet (tross vinduet var åpent under hele oppholdet)
- Veldig slitt
- Dyr garasje (200kr per natt)
- Bordene ved frokosten var tette og ingen var stengt av.
- Vi valgte det seneste tidspunktet på frokosten og kom tidsnok. Varmmaten var kald, det var dårlig utvalg og veldig utplukket. Det ble ikke lagt på mer.
- Personalet så ikke ut til å trives på jobb. Det kom også igjennom da vi snakket med de ved inn- og utsjekk.
- Utenfor rommet var det gitter med en liten luke. Hadde ikke vært mulig å komme seg ut av den luka ved brann.

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
1  Takk, rikkelundsten
Anmeldt 7. desember 2020

Etter innsjekk er rommet så kaldt at alt av varme skrus på. Dagen derpå er badet fortsatt så iskaldt at håndklærne må legges på gulvet for at det skal være mulig å gå på det iskalde gulvet. Det er heller ingen ventilasjon på badet, så dampen som dannes etter dusjing forsvinner ikke, men danner en rå luft i hele rommet i kombinasjon med kulden. Informerer resepsjonen om dette når hotellet forlates for dagen, og får beskjed om at det ikke er varme på badene i den delen av hotellet, men at hun skal sjekke om det er noe de kan gjøre for å forbedre temperaturen.

Etter endt dag og retur til hotellet kan ikke vedkommende som står i resepsjonen huske å ha fått beskjed om dette når jeg spør hva som evt er gjort. Så jeg får beskjed om å gå opp på rommet å sjekke. Når jeg kommer opp er alle håndklærne som ble lagt på gulvet for å isolere litt mot det kalde gulvet, heng opp som om de var nye. Ingenting er gjort med temperaturen, det er like rått, kaldt og fuktig som tidligere.

1. man henger ikke opp skitne håndklær til gjestene sine
2. man leier ikke ut rom med bad uten varme i vinterhalvåret
3. man sørger for ventilasjon på våtrom
4. man bruker kun dette hotellet dersom alt annet er fult, gudene må vite hvor lenge de har operert uten ventilerte bad og vi vet alle hva det fører til.

På NRK har jeg sett hospits med bedre standard enn dette, og de er gratis.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, ninal401
Anmeldt 25. oktober 2020

Supert hotell i Trondheims midte! Som gjest sitter jeg igjen med et inntrykk av at de ansatte trives i hverandres selskap og gjør sitt beste for at vi som gjester skal ha et godt opphold. Få kunstige smil, men uansett hva vi måtte trenge hjelp til er de beredt!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Leif F
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Trivelige rene rom, og god seng. Frokosten var ok, med nok utvalg. De hadde delt opp frokostserveringen slik at vi selv kunne velge å komme på ett av tre tidspunkt om morgenen. God service fra personalet Liker plasseringen i sentrum- gåavstand til det meste. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 258kjerstik
Anmeldt 18. september 2020

Bakeriet ligge i sentrum av Trondheim. Det er gåavstand til mange av byens severdigheter.
Hotellet har egen parkering i kjelleren, og hvis fullt er det mulig å parkere i P-hus med samme innkjørsel.
Rommet stort nok og senga god, med ordentlig dyne.
Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjon, inn og utsjekk gikk greit.
Covid-19 setter også her sitt preg, Antiback dispensere lett tilgjengelige. Trim-rom og badstue er stengt.
Frokosten god og rikelig.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ove H