Agoda.com
Priceline
getaroom.comUSD 191
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig varmt på rommet, dusj med ujevn temperarur på vannet (skiftet fra glo varmt til iskaldt om hverandre) og skuffende frokost i forhold til forventningene. I tillegg var det støy fra naborommene med hunder.

Takk, trancerobert
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommenterene til å forbedre oss.
Ha en fin dag videre.

Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Sjekket inn fredags ettermiddag å kom inn på et slitt og utrolig kaldt rom, vi måtte ligge fullt påkledd i senga i 6 timer før vi gidde opp å ba om ett nytt rom, fikk ingen beklagelse men fikk kjapt et nytt rom, der var det varme, men ikke stikkontakter nok til lysene om man skal lade telefonen, og tv'en lagger knittre lyder av overspennig/strømfeil til tvens innebyggde høytaler, vi klager igjen og etter en stund får vi et tredje rom for kvelden, der er alt litt mindre slitt, tv signal ustabilt og hakker/lyd detter ut og inn. Vi velger med dette å slå av tv og
Bare legge oss til å sove. Anbefales ikke som et førstevalg, men heller som et middels dyrt og sliten hotell. Eneste pluss er sentrums og butikknæhet.

Takk, johnandreas1
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommenterene til å forbedre oss.
Ha en fin dag videre.

Anmeldt 16. februar 2021

Dette er et hotel som har veldig koselig personell som igjen gir veldig god service har rene rom, god frokost og ligger ett øyeblikks gange fra butikker og restauranter. Så her er det ingen tvil om at jeg blir å komme tilbake å bo.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, morgenstjerne75
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2021

Hei,

Takk for koselig besøk og gode tilbakemelding. Altid en gleder og ønsker dere velkommen. Ha en strålende helg!

Phillippa

Anmeldt 6. februar 2021

Hotellet ligger sentralt mtp tog og buss, og du finner handlegater med få minutter gange.
Frokosten er god, og du får tilbudt glutenfri alternativer ved behov.
Litt kaldt i frokostsalen er den eneste haken

Takk, lisbethloqvist

Hei Lisbeth,

Takk for tilbakemelding. Ha en fin kveld Videre.

Anmeldt 22. desember 2020

Bruk kun dette hotellet til nød!!! Var der en natt og hadde vært uaktuelt å være en natt til.
Fordeler og ulemper:
+ Billig
+ God seng å sove i
+ Garasje
+ Oppdelt frokost i tre tidspunkt

- Mye støv og generelt dårlig luft på rommet (tross vinduet var åpent under hele oppholdet)
- Veldig slitt
- Dyr garasje (200kr per natt)
- Bordene ved frokosten var tette og ingen var stengt av.
- Vi valgte det seneste tidspunktet på frokosten og kom tidsnok. Varmmaten var kald, det var dårlig utvalg og veldig utplukket. Det ble ikke lagt på mer.
- Personalet så ikke ut til å trives på jobb. Det kom også igjennom da vi snakket med de ved inn- og utsjekk.
- Utenfor rommet var det gitter med en liten luke. Hadde ikke vært mulig å komme seg ut av den luka ved brann.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, rikkelundsten