Agoda.com
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Reiste med 2 barn, måtte bestille Superior rom. Det er ikke verdt pengene! Og ikke god service. Og frokosten var ikke bra, kaffemaskinen fungerte heller ikke.
Trondheim er en flott by og vi skal hit igjen, men da skal vi bo på feks. Scandic Bakklandet.

Romtips: Billig parkering, men kan dessverre ikke reserveres.
Takk, Gry J
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Gry,
Takk for tilbake melding.
Resepsjon,

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig varmt på rommet, dusj med ujevn temperarur på vannet (skiftet fra glo varmt til iskaldt om hverandre) og skuffende frokost i forhold til forventningene. I tillegg var det støy fra naborommene med hunder.

Takk, trancerobert
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommenterene til å forbedre oss.
Ha en fin dag videre.

Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Sjekket inn fredags ettermiddag å kom inn på et slitt og utrolig kaldt rom, vi måtte ligge fullt påkledd i senga i 6 timer før vi gidde opp å ba om ett nytt rom, fikk ingen beklagelse men fikk kjapt et nytt rom, der var det varme, men ikke stikkontakter nok til lysene om man skal lade telefonen, og tv'en lagger knittre lyder av overspennig/strømfeil til tvens innebyggde høytaler, vi klager igjen og etter en stund får vi et tredje rom for kvelden, der er alt litt mindre slitt, tv signal ustabilt og hakker/lyd detter ut og inn. Vi velger med dette å slå av tv og
Bare legge oss til å sove. Anbefales ikke som et førstevalg, men heller som et middels dyrt og sliten hotell. Eneste pluss er sentrums og butikknæhet.

Takk, johnandreas1
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommenterene til å forbedre oss.
Ha en fin dag videre.

Anmeldt 16. februar 2021

Dette er et hotel som har veldig koselig personell som igjen gir veldig god service har rene rom, god frokost og ligger ett øyeblikks gange fra butikker og restauranter. Så her er det ingen tvil om at jeg blir å komme tilbake å bo.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, morgenstjerne75
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2021

Hei,

Takk for koselig besøk og gode tilbakemelding. Altid en gleder og ønsker dere velkommen. Ha en strålende helg!

Phillippa

Anmeldt 6. februar 2021

Hotellet ligger sentralt mtp tog og buss, og du finner handlegater med få minutter gange.
Frokosten er god, og du får tilbudt glutenfri alternativer ved behov.
Litt kaldt i frokostsalen er den eneste haken

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, lisbethloqvist

Hei Lisbeth,

Takk for tilbakemelding. Ha en fin kveld Videre.