Agoda.com
Orbitz.com
getaroom.comUSD 173
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette må være det værste hotellbesøket jeg har vært bort i. Sur resepsjonist ved ankomst. Slitne gamle rom med dårlig standard. Veldig lytt mellom rommene og ut mot gaten. Løsningen de har gjort ved frokosten (pga smittevern) har blitt gjort på en veldig tungvindt og dårlig løst måte. Da vi endelig fikk komme inn var maten kald, manglet både juice, brød og generelt dårlig utvalg. Denne dagen var det ny dame i resepsjonen. Hun var dessverre enda surere og rett å slett frekk. Om noen viser misnøye med noe skal man svare på en profesjonell måte og beklage, ikke svare surt og frekt tilbake. Her har de virkelig mye å jobbe med. Trist at man sitter igjen med en slik opplevelse, når man betaler for å komme seg bort og kose seg.

Takk, Therese L
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei Therese,
Det var leit å høre om din opphold hos oss. Jeg beklager på det sterkest fra hele laget her på Bakeriet og takker for tilbakemelding, jeg skal tar dine kommentarene videre for å forbedre oss.
Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Mvh Phillippa

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kunne fått tre av fem, men grunnet dårlig service av resepsjonist på utsjekkingsdag, blir det to.

Når vi kom til hotellet og rommet var der ingen lufting på rommet. Det lukter innestengt. På badet var det tomt for såpe, samt at der ikke var dekke over sluk i vasken.

Vi ble fortalt at der var førstemann til mølla når det gjaldt parkering i kjeller (200 kr natten), og at vi kunne stå til kl. 15 utsjekkingsdag. Samme dag kom kontrabeskjed om at nei vi måtte dra kl. 12. Vi skulle være i byen til 13-14 og måtte dermed betale parkeringshus. Resepsjonisten denne dagen var både avvisende og frekk når vi spurte. Hun klandret attpåtil sin kollega fra dagen før om å være uvitende. Ironisk nok overhørte vi en mann tidligere som fikk beskjed om at det gikk helt fint å stå en time ekstra!

At et egenartet hotell som dette ikke yter bedre service til gjestene sine bedre enn de kommersielle businesshotellene, er for meg underlig.

Romtips: Det koster 200 kr å parkere i kjeller. Første mann til mølla-prinsippet gjelder, så du kan risikere å miste plassen din!
Takk, Izzie89
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommentarene til å forbedre oss.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Reiste med 2 barn, måtte bestille Superior rom. Det er ikke verdt pengene! Og ikke god service. Og frokosten var ikke bra, kaffemaskinen fungerte heller ikke.
Trondheim er en flott by og vi skal hit igjen, men da skal vi bo på feks. Scandic Bakklandet.

Romtips: Billig parkering, men kan dessverre ikke reserveres.
Takk, Gry J
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Gry,
Takk for tilbake melding.
Mvh
Resepsjon,

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig varmt på rommet, dusj med ujevn temperarur på vannet (skiftet fra glo varmt til iskaldt om hverandre) og skuffende frokost i forhold til forventningene. I tillegg var det støy fra naborommene med hunder.

Takk, trancerobert

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommenterene til å forbedre oss.

Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Sjekket inn fredags ettermiddag å kom inn på et slitt og utrolig kaldt rom, vi måtte ligge fullt påkledd i senga i 6 timer før vi gidde opp å ba om ett nytt rom, fikk ingen beklagelse men fikk kjapt et nytt rom, der var det varme, men ikke stikkontakter nok til lysene om man skal lade telefonen, og tv'en lagger knittre lyder av overspennig/strømfeil til tvens innebyggde høytaler, vi klager igjen og etter en stund får vi et tredje rom for kvelden, der er alt litt mindre slitt, tv signal ustabilt og hakker/lyd detter ut og inn. Vi velger med dette å slå av tv og
Bare legge oss til å sove. Anbefales ikke som et førstevalg, men heller som et middels dyrt og sliten hotell. Eneste pluss er sentrums og butikknæhet.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, johnandreas1
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommenterene til å forbedre oss.

Mvh