Agoda.com
Lol.travelUSD 170
Anmeldt 15. august 2021

Veldig mye gatestøy på det rommet vi bodde. Senger var bra. Ventilasjonsanlegget fungerte ikke?? Badet dugget ned ved bruk. Meget slitent bad (dusjen). Inne i dusjen var det svært skittent ved dørene som også var vanskelig å lukke. Veldig mye støv inne i hylla i nattbordet samt hylle ved safe i klesskapet. Måtte tørkes over før bruk.
Frokost var OK. Smittevern var ivaretatt ved at maske måtte brukes ved anretningsbordet. Positivt er beliggenheten ift sentrum av byen.
Betjeningen var helt ok.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ole_J2101
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei Ole,

Takk for tilbakemelding. VI tar dine kommentarene videre for å forbedre oss.
Mvh Philippa

Anmeldt 27. juli 2021

Ok rom og ok beliggenhet, men ventilasjonsanlegget virker ikke eller er slått av for å spare driftsutgifter. Dermed ingen dampavsug fra bad og ingen frisklufttilførsel til rom. Ingen forståelse i resepsjonen for at det var uholdbart med at badet/rommet var «tyrkisk sauna» etter en dusj. Eller at mangel på friskluft gjorde det vanskelig å sove der. Alternativet var åpne vinduer, noe som ikke gjør det lettere å sove i Trondheim sentrum. Presiserer at jeg ikke snakker om aircondition, men helt vanlig ventilasjon som bevist var ute av drift.
Den yngre garde var hyggelig i resepsjonen, den eldre(de vi traff) var langt fra service innstilt. Dette ødela en opplevelse som ellers ville gitt en bra karakter fra oss

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, davidosheim

Hei David,
Takk for tilbakemelding. Vi skal bruker dine kommentarene videre for å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre.
Mvh Phillppa

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette må være det værste hotellbesøket jeg har vært bort i. Sur resepsjonist ved ankomst. Slitne gamle rom med dårlig standard. Veldig lytt mellom rommene og ut mot gaten. Løsningen de har gjort ved frokosten (pga smittevern) har blitt gjort på en veldig tungvindt og dårlig løst måte. Da vi endelig fikk komme inn var maten kald, manglet både juice, brød og generelt dårlig utvalg. Denne dagen var det ny dame i resepsjonen. Hun var dessverre enda surere og rett å slett frekk. Om noen viser misnøye med noe skal man svare på en profesjonell måte og beklage, ikke svare surt og frekt tilbake. Her har de virkelig mye å jobbe med. Trist at man sitter igjen med en slik opplevelse, når man betaler for å komme seg bort og kose seg.

Takk, Therese L

Hei Therese,
Det var leit å høre om din opphold hos oss. Jeg beklager på det sterkest fra hele laget her på Bakeriet og takker for tilbakemelding, jeg skal tar dine kommentarene videre for å forbedre oss.
Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Mvh Phillippa

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kunne fått tre av fem, men grunnet dårlig service av resepsjonist på utsjekkingsdag, blir det to.

Når vi kom til hotellet og rommet var der ingen lufting på rommet. Det lukter innestengt. På badet var det tomt for såpe, samt at der ikke var dekke over sluk i vasken.

Vi ble fortalt at der var førstemann til mølla når det gjaldt parkering i kjeller (200 kr natten), og at vi kunne stå til kl. 15 utsjekkingsdag. Samme dag kom kontrabeskjed om at nei vi måtte dra kl. 12. Vi skulle være i byen til 13-14 og måtte dermed betale parkeringshus. Resepsjonisten denne dagen var både avvisende og frekk når vi spurte. Hun klandret attpåtil sin kollega fra dagen før om å være uvitende. Ironisk nok overhørte vi en mann tidligere som fikk beskjed om at det gikk helt fint å stå en time ekstra!

At et egenartet hotell som dette ikke yter bedre service til gjestene sine bedre enn de kommersielle businesshotellene, er for meg underlig.

Romtips: Det koster 200 kr å parkere i kjeller. Første mann til mølla-prinsippet gjelder, så du kan risikere å miste plassen din!
Takk, Izzie89
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi vil bruker dine kommentarene til å forbedre oss.
Ha en fin dag videre.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Reiste med 2 barn, måtte bestille Superior rom. Det er ikke verdt pengene! Og ikke god service. Og frokosten var ikke bra, kaffemaskinen fungerte heller ikke.
Trondheim er en flott by og vi skal hit igjen, men da skal vi bo på feks. Scandic Bakklandet.

Romtips: Billig parkering, men kan dessverre ikke reserveres.
Takk, Gry J
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Gry,
Takk for tilbake melding.
Mvh
Resepsjon,