Agoda.com
getaroom.comUSD 188
Anmeldt 25. april 2022

Jeg anbefaler dette hotellet fordi det er billig. Det gir en god service: god frokost, er rent på hotellet og det gis en flott internett! Hotellet har en god beliggenhet, veldig nær Bakke kirken og det er praktisk for meg å komme til gudstjenesten.

Dato for oppholdet: april 2022
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Regina Anastasi... K
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2022

Hei Regina.

Så koselig å høre du trives hos oss. Velkommen igjen.
Mvh
Phillippa

Anmeldt 13. februar 2022

Vi var en stor gruppe med ungdommer og foreldre som overnattet her en helg. Hotellet hadde store familierom med plass til 4 personer, noe som er ypperlig i slike sammenhenger.. Blide og serviceinnstilte resepsjonister. på alle måter, . God service. Sentralt og med parkering i kjelleren. Nydelig frokost som alle likte. Sentralt, gåavstand til alt.

Dato for oppholdet: februar 2022
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Anita S

Hei Anita,

Takk for tilbakemelding. Velkommen igjen.

Mvh Phillippa

Anmeldt 6. februar 2022 via mobile enheter

Jeg bryr meg ikke så mye om fasilitetene, bare maten er god. Denne gangen ble vi litt skuffet. Tørt brød og brente, tørre lapper. Hadde håpet på havregrøt eller pannekaker til ungene. Eller yoghurt med smak, men det var bare naturellyoghurt. Tørre kaker til kaffen. Pluss for oppskåret frukt i porsjoner! Ellers greit utvalg. Pluss for stort familierom og lov til å ha med hund.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, kristinhN9036CZ

Hei Kristin, Takk for tilbakemelding.
Mvh

Anmeldt 8. desember 2021

Har bodd her før mange ganger og har vært fornøyd. Denne gangen var det rommet og frokosten som ikke var bra. Klagde første morgen på dusjen som det nesten ikke kom vann ut av. Dette ble ikke fikset under oppholdet. Ikke eksisterende ventilasjon på bad og i rommet. Såpedispenser ble tomt etter første bruk og ble ikke etterfylt selv om vi sa ifra. Vannkoker med pulverkaffe var ok men det burde vært 2 kaffekopper i et dobbeltrom. Savner minibar. Frokosten var et begredelig skue. Noen tørre osteskiver , pulver-eggrøre og potetrester med karbonadebiter fra flere dager tilbake som var varmet på panne. Bønner i tomat så også ut som det var oppvarmet flere ganger. Spurte etter egg og bacon men de bare ristet på hodet. Spiste tørt brød med ihjelkokt grønt egg med gammel røkelaks. Kaffemaskinen var heller ikke i drift. Kun gammel kaffe fra trakter. Kommer nok ikke tilbake selv om personalet var hyggelig.

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, Rory20041967
Phillippa Sandø, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2021

Hei Rory.

Takk for at du gir oss tilbake melding angående ditt siste opphold hos oss.

Jeg vil beklage på vegne av hele vårt team for at vi ikke oversteg dine forventninger. Din tilfredshet er viktig for oss og vi vil bruke tilbakemeldingen du ga oss til å implementere forbedringer for å sikre at vi tilbyr en bedre opplevelse for gjester i fremtiden.
Vi ønsker deg en fin advents tid.

Med vennlig hilsen
Phillippa Sandø

Anmeldt 4. desember 2021

Har vært her maange ganger tidligere, men opplevde for første gang en frekk og utidig resepsjonist… Enten er jeg blitt gammel og grinete - eller standarden har sunket… Huff fikk en dårlig følelse…
Ellers er det jo greit her

Dato for oppholdet: desember 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, pjotrc2021

Hei Pjotrc.

Takk for at du gir oss tilbake melding angående ditt siste opphold hos oss.

Vi ønsker deg en fin advents tid.

Med vennlig hilsen
Phillippa Sandø