2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Radissonhotels.comUSD 164
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et hotell av god kvalitet med deilige senger, rene og pene rom, flott beliggenhet til det meste, grei og rimelig parkering i nærheten og en nydelig frokostbuffet Hyggelig personale og fin pris. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trine1972
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære Trine

Takk for din hyggelige tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 27. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Anmeldt 26. september 2018

Flott hotell sentralt beliggende ved Nidelva,store flotte og rene rom.God frokost!Vi bodde der ei helg under Olavsdagene,August 2017,og storkosa oss både på hotellet og trivelige Trondheim sammen med familie.:) OBS!Var nødt til og velge det nærmest måneden som da ble oktober 2017(obligatorisk).

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, MAY-RITA STRAND L

Kjære May- Rita

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Flott hotell men liten parkeringsplass foran hotellet. Parkeringshus 200 m unna.
Ikke lang avstand til jernbane og båt.
Hotellet ligger sentralt til med kort avstand til shopping, kino, utesteder...
For vårt vedkommende var vi på konsert i Olavshallen, som ligger rett over gata for hotellet.
Rommet var stort og flott, godt rengjort og luftanlegg som sikret ren luft.
Frokosten smakte fortreffelig.
Vi kommer til å besøke Royal Garden senere, samt anbefale for andre...
Takk for oss !!

Takk, Airborne2012
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventinger.

Vi ser frem til å kunne øsnke deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 10. september 2018

Hyggelig opphold med god frokost, hyggelig personell og stort rom. Beliggenheten er også veldig bra og sentral. Personalet er hyggelig og imøtekommende. Lett å benytte seg av internett. Stort sett stille og rolig og lett å få ro og fred.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, joedega
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.,