Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 124
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd her flere ganger. Begynner kanskje å bli litt slitt, men de holder fortsatt stand. Bra lokasjon, bra service, greie rom og bra utvalg til frokost. Resepsjons gjengen har dessuten en stor dose med humør.

1  Takk, Tony H
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord fra ditt opphold,

De gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

SAShotellene er kjent for høy standard, og Raddisson Blu Trondheim skuffer ikke. Et stort hotell som derfor nesten blir litt upersonlig. Hotellet er stilrent tvers igjennom. Store fine rom. Spør om utsikt mot Nidelven. Frokost- bufferen var storslagen.

Takk, Offisersbladet

Kjære gjest

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg igjen.

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et hotell av god kvalitet med deilige senger, rene og pene rom, flott beliggenhet til det meste, grei og rimelig parkering i nærheten og en nydelig frokostbuffet Hyggelig personale og fin pris. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Trine1972
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære Trine

Takk for din hyggelige tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 27. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Anmeldt 26. september 2018

Flott hotell sentralt beliggende ved Nidelva,store flotte og rene rom.God frokost!Vi bodde der ei helg under Olavsdagene,August 2017,og storkosa oss både på hotellet og trivelige Trondheim sammen med familie.:) OBS!Var nødt til og velge det nærmest måneden som da ble oktober 2017(obligatorisk).

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, MAY-RITA STRAND L

Kjære May- Rita

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.