Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 122
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte hotellet pga frokosten og den skuffet ikke. Jeg har aldrinsett maken til bredt utvalg av mat og delikatesser. Anbefalest. Et lite minus er at det var så mye folk at det tok litt tid å forsyne seg. Selve hotellrommet var nytt, pent og rent. Beliggenheten er helt utmerket for en weekend i Trondheim. Jeg vil absomutt anbefale dette hotellet

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Forerunner1986
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 8. november 2018

Greit mottak fikk, men rommene var ikke rene. Vi prøvde å oppgradere rommet, men fikk en følelse av å ikke bli trodd. Parkeringen var grei. Selv om den var utendørs.
Når man legger igjen såpass mye penger, så forventet jeg mere. Frokosten var helmax.

Romtips: Parkere på kommunal parkeringsplass.
Takk, KayL1062
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet stort sett svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd her flere ganger. Begynner kanskje å bli litt slitt, men de holder fortsatt stand. Bra lokasjon, bra service, greie rom og bra utvalg til frokost. Resepsjons gjengen har dessuten en stor dose med humør.

1  Takk, Tony H
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord fra ditt opphold,

De gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

SAShotellene er kjent for høy standard, og Raddisson Blu Trondheim skuffer ikke. Et stort hotell som derfor nesten blir litt upersonlig. Hotellet er stilrent tvers igjennom. Store fine rom. Spør om utsikt mot Nidelven. Frokost- bufferen var storslagen.

Takk, Offisersbladet

Kjære gjest

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg igjen.

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et hotell av god kvalitet med deilige senger, rene og pene rom, flott beliggenhet til det meste, grei og rimelig parkering i nærheten og en nydelig frokostbuffet Hyggelig personale og fin pris. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Trine1972
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære Trine

Takk for din hyggelige tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.