Priceline
Vio.com
Radissonhotels.comUSD 122
Expedia.comUSD 122
Anmeldt 3. desember 2018

Topp hotell med god service og fantastisk frokost. Var på julebord. Minus for store upersonlige selskapslokaler med høy musikk. Super beliggenhet ved Nidelven med kort vei til shopping og restauranter.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, erikw697
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fremstår veldig seriøst med tanke på utseende og godt personale - men rommet var dårlig stelt og maten på resturanten var virkelig skuffende.. Forventet bedre kvalitet på maten da dette var stive priser, men fikk dårlig kjøtt og små porsjoner. Drar ikke tilbake på radisson blu hotell igjen

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 374lottess
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Charlotte

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at du sitter igjen med dette inntrykket av vårt produkt.

Vi har tatt dette videre internt i håp om at det ikke skjer igjen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det skulle være noe annet du vil diskutere med oss.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper likevel at du tar turen innom så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Etter at Hotel Royal Garden ble oppusset, framstår hotellet som meget bra. Meget fine rom. Badekaret var erstattet med stor dusj. Meget fresht og fint. Frokosten var på det helt ordinære. Innsjekk og utsjekk gikk fort og greit av hyggelig personale.

Reisetype: Reiste alene
Takk, rolfb674
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 20. november 2018

Rask innsjekking, fikk faktisk rom kl 1045!
Stort rom, gode senger, godt arbeidslys og god kontorstol. Topp, jeg skulle jobbe litt.
Romslig bad med badekar.
God lunsj, rikholdig og mye både sunt og usunt for de som vil ha det.
Alt funka godt på møterommet.
Frokosten var av det bedre slaget.
Kan ikke forlange mer. Noen kan sikkert gjøre småting bedre, men dette er så gjennomført kvalitet at det er topp karakter.
Og hyggelige folk i resepsjonen uten at det virker som smilekursfjes! Hjelpsomme.

Romtips: Høyest mulig opp
Takk, r0lvh
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Rolv

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet, rent og pent rom, gode senger, effektiv og vennlig innsjekk. Prisene er det heller ingenting å klage over, men:

Hva i all verden er planen med å spille stemningsfull musikk til frokosten slik at det høres inn på rommet til den grad at man våkner av den?

Jeg har heldigvis ørepropper og sover vanligvis godt, men dette var overraskende og etter min mening unødvendig når til og med jeg våkner av det.

4/5 for totalpakken, og det eneste som trekker ned er den noe utradisjonelle vekkingen.

Skru ned til imorgen please for de andres del. Jeg plugger inn øreproppene.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 716rogerv

Takk for din tilbakemelding.

Vi er glade for at du alt i alt satte pris på oppholdet du hadde hos oss i Trondheim.

Musikken er dessverre kjedebestemt, men vi kan skjønne at dette oppleves forstyrrende spesielt på de rommene som har utsyn mot frokostsalen.

Vi har imdidlertid tatt saken videre internt.

Ser likevel frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.