Trip.com
CheapTicketsUSD 172
197202 av 1 460 anmeldelser
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte dette hotellet for en natt. Det har blitt fint der tydelig restaurert der. Overrasket.Hotellfrokosten var veldig bra. Masse forskjellig og velge i. Likte spesielt at den varte til kl 11 på lørdag og søndag. Rommene var også Ok.

Takk, maritas902
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet sentral beliggenhet,fine og rene rom, gode senger, en veldig bra frokost men har aldri vært på et hotell som er så "lytt". Hørte folk hele natta, enten fra sittegrupper i første etasje eller fra nærliggende rom. De åpne arealene mellom byggene blir som en sjakt som fører all lyd opp, selv om vi hadde rom i 4 etasje var dette utrolig bråkete.
Derfor kun 3 stjerner selv om hotellet ellers er meget bra

1  Takk, BearTrondheim
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at du ikke fikk en komfortabel natt i vår hektiske julebordstid.

Det er uten tvil en utfordring med så mange mennesker samlet som er i feststemning i flere arealer.

Det er likevel godt å høre at mye annet svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne se deg som gjest ved en senere anledning.

Ha en fin førjulstid videre.

Anmeldt 3. desember 2018

Topp hotell med god service og fantastisk frokost. Var på julebord. Minus for store upersonlige selskapslokaler med høy musikk. Super beliggenhet ved Nidelven med kort vei til shopping og restauranter.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, erikw697
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fremstår veldig seriøst med tanke på utseende og godt personale - men rommet var dårlig stelt og maten på resturanten var virkelig skuffende.. Forventet bedre kvalitet på maten da dette var stive priser, men fikk dårlig kjøtt og små porsjoner. Drar ikke tilbake på radisson blu hotell igjen

Takk, 374lottess
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Charlotte

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at du sitter igjen med dette inntrykket av vårt produkt.

Vi har tatt dette videre internt i håp om at det ikke skjer igjen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det skulle være noe annet du vil diskutere med oss.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper likevel at du tar turen innom så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Etter at Hotel Royal Garden ble oppusset, framstår hotellet som meget bra. Meget fine rom. Badekaret var erstattet med stor dusj. Meget fresht og fint. Frokosten var på det helt ordinære. Innsjekk og utsjekk gikk fort og greit av hyggelig personale.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, rolfb674
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.