Radissonhotels.com
Expedia.comUSD 121
Anmeldt 16. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Ryddig og pent hotell.
Topp service og vennlighet fra personalet.
Sliter med temperaturen nå om vinteren?
Kaldt på møterom og varmt på hotellrom, kinne ikke justere ned varmen på rommet. Sentralt styrt? Rene rom.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, borrenygren

Kjære Børre

Takk for din tilbakemelding.

Detr gleder oss å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte dette hotellet for en natt. Det har blitt fint der tydelig restaurert der. Overrasket.Hotellfrokosten var veldig bra. Masse forskjellig og velge i. Likte spesielt at den varte til kl 11 på lørdag og søndag. Rommene var også Ok.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, maritas902
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet sentral beliggenhet,fine og rene rom, gode senger, en veldig bra frokost men har aldri vært på et hotell som er så "lytt". Hørte folk hele natta, enten fra sittegrupper i første etasje eller fra nærliggende rom. De åpne arealene mellom byggene blir som en sjakt som fører all lyd opp, selv om vi hadde rom i 4 etasje var dette utrolig bråkete.
Derfor kun 3 stjerner selv om hotellet ellers er meget bra

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, BearTrondheim
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at du ikke fikk en komfortabel natt i vår hektiske julebordstid.

Det er uten tvil en utfordring med så mange mennesker samlet som er i feststemning i flere arealer.

Det er likevel godt å høre at mye annet svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne se deg som gjest ved en senere anledning.

Ha en fin førjulstid videre.

Anmeldt 3. desember 2018

Topp hotell med god service og fantastisk frokost. Var på julebord. Minus for store upersonlige selskapslokaler med høy musikk. Super beliggenhet ved Nidelven med kort vei til shopping og restauranter.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, erikw697
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.