Priceline
Radissonhotels.comUSD 122
Expedia.comUSD 121
Anmeldt 28. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 19. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Resepsjonen er sjeldent positiv, rommet jeg fikk var upåklagelig, frokosten flott, og totalinntrykket er et godt drevet hotell. Savner litt mer rikholdig kveldsrestaurant, selv om torsken jeg fikk baren var utmerket.

1  Takk, 520erikn
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære jan

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen igjen så snart du er på disse trakter av landet.

Med vennlig hilsen

Signe Kroknes

Front Office Manager

Anmeldt 16. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Ryddig og pent hotell.
Topp service og vennlighet fra personalet.
Sliter med temperaturen nå om vinteren?
Kaldt på møterom og varmt på hotellrom, kinne ikke justere ned varmen på rommet. Sentralt styrt? Rene rom.

Takk, borrenygren

Kjære Børre

Takk for din tilbakemelding.

Detr gleder oss å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Med vennlig hilsen

Signe Kroknes