Trip.com
ZenHotels.comUSD 159
193198 av 1 463 anmeldelser
Anmeldt 31. januar 2019

Rommet var passe stort da vi hadde med en liten valp. God stor seng, god madrass. Vi ønsket å prøve julefeiring på hotell å det var en god opplevelse med mye god julemat for en hver smak. Betjeningen var fantastisk , tenk å tilbringe jula på arbeid for at vi gjestene skulle få en trivelig kveld. Tusen takk. Ett pluss var parkering i underetasjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, joaraa2011
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære gjest

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi kunne gi dere en god ramme rundt julefeiringen.

Vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen tilbake så snart dere er på disse kanter igjen.

Med vennlig hilsen

Signe Kroknes

Front Office Manager

Anmeldt 28. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 19. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Resepsjonen er sjeldent positiv, rommet jeg fikk var upåklagelig, frokosten flott, og totalinntrykket er et godt drevet hotell. Savner litt mer rikholdig kveldsrestaurant, selv om torsken jeg fikk baren var utmerket.

Takk, 520erikn
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære jan

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen igjen så snart du er på disse trakter av landet.

Med vennlig hilsen

Signe Kroknes

Front Office Manager

Anmeldt 16. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019