TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 10. september 2019

Topp hotell, med ypperlige rom og fasiliteter. Stille og rolig, man hørte ingenting fra naborom samt trafikk på utsiden. Renhold og frokostservering gikk greit selv om hotellet var fullbooket. Innsjekk og utsjekk uten noen form for kø.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, hjgrimsrud
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2019

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 7. september 2019

Et meget koselig hotell med betjening som er vennlig og gjør det de kan for at oppholdet skal bli bra. Hotellet ligger i gangavstand til det aller meste av attraksjoner og spisesteder. Rommene er rene og har bra størrelse. En trivelig bar med godt utvalg av drikkevarer og noen varme og kalde retter finner du ikke langt fra resepsjonen. En liten men hyggelig restaurant finner også nær resepsjonen. Hotellets kjøkken serverer veldig god mat.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Turid A
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Kjære Turid

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Flott hotell og beliggenhet. Litt slitent og noen mangler. Fjernkontroll og dusjkraner som hangler. Litt utrente og tyggegummityggende resepsjonister. Ikke profft. Fikk kaffekannen på bordet først når frokosten var ferdig. Må nok strammes opp litt her der.

Takk, eriksverre
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke helt innfridde dine forventminger.

Vi vil imidlertid ta alt dette videre internt slik at det blir fulgt opp.

Ikke nøl med å kontakte oss om det skulle være noe.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 28. august 2019

Skriver denne anmeldelsen fra en komfortabel seng på et godt beliggende hotell. Grunnen til at jeg er våken når jeg skriver dette er at rommet er svært varmt, har tett og innestengt luft, og om jeg åpner et vindu så er det støy utenfor.
Når man reiser med jobb så har hotellet en hovedfunksjon: å være et sted man kan få en god natts søvn... Der feiles det grunndig. Jeg har snakket med resepsjonen som bekrefter at ventilasjonen styres sentralt, og at de har hatt problemer i varmen.
Jeg kommer aldri til å sette mine ben på dette hotellet igjen, og kommer også å råde andre til å holde seg langt unna.

Romtips: Rom et annet hotell vil være å anbefale om man er glad i å puste.
Takk, Per-Christian M
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Kjære Per- Christian

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig leit at vi ikke klarte innfri dine forventninger.

Vi vil imidlertid følge opp denne videre internt

Ta gjerne direkte kontakt med oss slik at vi kan diskutere saken i annet fora..

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 28. august 2019

Hotellet har svært sentral beliggenhet. Vi var uheldig med rom. Det var plassert med utsikt mot atrium og lufteanlegget fungerte ikke. Vi fikk låne en løs vifte som skulle då nedkjøling av luft. Det fungerte dessverre dårlig...

Takk, Carina S

Kjæe Carina

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi alt i alt innfridde dine forventninger.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.