Priceline
Expedia.comUSD 151
Prestigia.comUSD 206
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

90-tallet lever enda.
Som å steppe inn i sttet til «Mot i brøstet».
Rotete møblert.
Ikke noe gjennomgående stil. Et stort speil med lys her, et lite speil til der og en tv klemt imellom. Sliten pult og upraktiske skap. Stygge taklister. Kan ha vært fint en gang, men her trengs en real overhaling.

Heldigvis litt bra bad, selv om vanntrykket i dusjen var noe av det slappeste vi har vært borti.
Dårlig rengjort på gulv, men ellers ok rengjøring. God seng. Minibaren fungerte bra, selv om det stod igjen rester etter den som bodde her sist.

Takk, NilsPetter_79
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Det er leit å høre at oppholdet ikke svarte helt til forventningene.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at det blir fulgt opp.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 5. juli 2020

En gang vakre Tronheims stolte flaggskip - nå med adskillige riper i lakken. Resepsjonen fremstår dunkel i lilla og gråsort - TV-kontakten var revet ut, likeledes den til en stor stålampe som kunne lyst opp det dystre området. Resepsjonsområdet fremstår ganske enkelt som litt lurvete og ukoselig.
Værelset var ikke klart til kl. 15. Lunken beklagelse fra resepsjonen - de kunne tilbudt en kopp kaffe eller noe annet å drikke mens vi ventet. Men neida. Rommet var innvendig - dvs. uten vinduer mot gaten - men til rimelig pris, så ok. Ute var det 30 varmegrader og stekende sol, og inne nesten like ille, i tillegg til emmen lukt. Termostaten virket ikke, og det går ganske enkelt ikke an. Resepsjonsbetjeningen beklaget dette på tafatt vis, men foretok seg forøvrig ingen ting. Flere gjester klaget på det samme.
Når dette er sagt, skal det gis stort pluss for frokosten. I disse Covid 19 - tider ble den servert på særdeles delikat måte.

Romtips: Ikke innvendig rom! Du risikerer dårlig luft, termostat som ikke virker, samt støy fra resepsjonsområdet.
Takk, TineC75
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at dette kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å høre fra deg

Anmeldt 3. juli 2020

Iskaldt rom uten utsikten som vi hadde bestilt. For varme fikk vi en 100 kroners vifteovn, av den typen som lukter brent og skraller voldsomt. Ingen plaster på såret, ingen service. Æraen er tydeligvis over for dette hotellet.

Takk, lisamW5974ND

Takk for din tilbakemelding.

Det er utrolig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at vi kan komme i dialog i annet fora.

Igjen, beklager, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Etter noen dager i telt oppover i fjellheimen var det godt å komme til disse ekstremt gode sengene:)) Fint og reint på badet og gjennomgående god standard på hele hotellet. Hyggelige folk i resepsjonen. Syns de hadde løst frokosten på en god måte ift covid-19, godt utvalg og man fikk servert av et hyggelig personalet her også. Eneste drawbacket er manglende aircondition på rommene vi hadde, det var 35 grader og dårlig luft, selv med vifter og digge senger ble det for varmt:// Men, ikke ofte vi opplever slik ekstremvarme i Norge:))

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jannickecarinah2020

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 29. juni 2020

Bra beliggenhet like ved Solsiden, Flybussen stoppet rett utenfor! veldig god frokost og helt til 10:30
Det var dårlig luftkondisjon på rommet , vi klarte ikke senke temperaturen noe særlig, men den helgen vi var der så var utetemperaturen 31 grader.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, nilsen22020
Signe Kroknes, General Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.