2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
FindHotel
Destinia.comUSD 129
Anmeldt 10. juli 2020

Flott beliggenhet , vakkre omgivelser. Meget hyggelig betening , flott service. Rommet var meget tiltalende , badet var en drøm , sengen var veldig stor og behagelig. Hotellets betjening gjore sitt ypperste for å hindre spredning av korona viruset , noe vi satte veldig pris på.

Takk, Sigbjorin
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Ha en fin sommer videre :)

Anmeldt 9. juli 2020

Bestilte og bodde på et Superiorrom, men dette var laaangt fra superior! Gulvet var generelt skittent, og det lå også igjen bla en skrue og et kronestykke på gulvet. Sa fra til resepsjonen som bestilte «ekstra rengjøring», men ingenting skjedde. Det er 1 stol på rommet og en seng som var så bred at den stakk ut i gangen mot badet. Ikke mulig å se TV for flere enn en.
Jeg bor mye på hotell pga yrket mitt og tenkte jeg skulle prøve Radisson i stedet for Clarion som jeg normalt benytter, men etter dette blir ikke det aktuelt!

Romtips: Velg en annen hotellkjede!
Takk, BerntMa
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk for din tilbakemelding

Det er utrolig leit at du skulle få dette inntrykket av hotellet.

Vi har en plikt til å levere ihht til kjedens standard og forstår at dette ble veldig skuffende.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å høre fra deg.

Ha en flott sommer videre

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var kjempestort og pent! Stor dusj, kjempedigg seng, TV og utsikten var fin. Bra beliggenhet, midt i byen. Det var kjempegod frokost, tross at det var corona-tiltak. De hadde tatt gode forholdsregler for å oppbevare besøkendes helse. Hyggelig personell og generelt god standard på hele hotellet.

Takk, reiersgard

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til dine forventninger,

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Ha en fin sommer videre

Anmeldt 8. juli 2020

Reserverte rom (suite) via telefon, fikk bekreftet rom løsning og spereat soverm. Ankommer hotellet å får beskjed om at dette ikke er tilgjengelig, å at dette skyldes deres ubrukelige medarbeidere på deres eget booking kontor i øst Europa.

Etter mye om å men dukker det plutselig opp et ledig rom (som burde blitt presentert ved første sekund ved resepsjonen), når tilslutt vi ble sjekket inn i dette rommet som IKKE var slik som den opprinnelige bookingen ble vi stående fast i heisen.

Når endelig heisen var brutt opp (Noe vi måtte gjøre selv) ankom vi rommet som ikke var vedlikeholdt eller rengjort skikkelig b.l.a synlig avføring i toalettet.

Takk, JorgenBe2020
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at du fikk denne opplevelsen her hos oss.

Det ser ut som du har blitt gjenstand for en rekke uheldige omstendigheter som gjorde oppholdet ditt til alt annet enn hyggelig.

Dette vil vi gjerne få ryddet opp i på en profesjonell måte.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å høre fra deg

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

90-tallet lever enda.
Som å steppe inn i sttet til «Mot i brøstet».
Rotete møblert.
Ikke noe gjennomgående stil. Et stort speil med lys her, et lite speil til der og en tv klemt imellom. Sliten pult og upraktiske skap. Stygge taklister. Kan ha vært fint en gang, men her trengs en real overhaling.

Heldigvis litt bra bad, selv om vanntrykket i dusjen var noe av det slappeste vi har vært borti.
Dårlig rengjort på gulv, men ellers ok rengjøring. God seng. Minibaren fungerte bra, selv om det stod igjen rester etter den som bodde her sist.

1  Takk, NilsPetter_79

Takk for din tilbakemelding.

Det er leit å høre at oppholdet ikke svarte helt til forventningene.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at det blir fulgt opp.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.