Thon
1,0 av 5 boblerAnmeldt 23. juli 2020via mobile enheter
Signe Kroknes, Guest Services / Front OfficeRadisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Når man bestiller rom i vår hotellkjede, så er det valgfritt om man ønsker å ha frokost inkludert.

Dette skal normalt komme tydelig frem på din bestillingsbekreftelse og kan også kjøpes til ved innsjekk.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil ta opp med oss.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

• Scandic Hotels
8.4 km fra Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim
Gratis parkering
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 21. juli 2020

Som en hyppig bruker av Radisson hoteller hadde jeg også bestillt dette for to netter i Trondheim. Rom var med utsikt mot Nidelven og King size seng. Kom litt før tid for innsjekk og rom var da ikke ledig. Kommer tilbake til hotell for innsjekk ca kl 17:00 men rom fortsatt ikke ledig. Ikke rengjort ifølge resepsjon.. Blir tilbudt rom med queensize bed. Siden ingen kan si når det bestilte rom blir ledig er det ikke mye valg. Skuffelsen er stor når man kommer på rommet og opplever at rommet er møkkete med flekker fra flasker, kopp e.lignende. Ønsker nå et nytt rom men det var fortsatt ingen rom med Kingsize ledig. Blir enige om at rom rengjøres når vi er ute og spiser, samt noe redusert pris på opphold. Rom og hotell generelt slitt og fellesområder samt gang fremstår møkkete. Dessverre et hotell som ikke når opp til forventningene og dagens standard.

Takk, Jeggiropp
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt da det ikke er slik vi ønsker å fremstå utad.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette var på 80-tallet et av byens flotteste hoteller. På grunn av hotellets plassering og tidligere erfaring, ble weekend-bookingen lagt til dette hotellet, som viste seg å være sterkt preget av alderdom.
Tepper i korridorene kunne trengt seg en rens, rommene med inventar er ganske slitt og hotellet ellers bærer preg av ikke fullført oppussing/vedlikehold.

1  Takk, Chrizz S
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Takk for din tilbakemelding.

Vi er lei for at vi ikke helt kunne innfri dine forventninger .

Hotellet vil nå stå fremfor en ny runde oppussing i løpet av dette året. noe som er sårt etterlengtet også fra vår side.

Dette gjør at vi vil få et mer oppdatert inntrykk i løpet av 2021.

Håper vi kan få anledning til å ønske deg velkommen igjen så snart anledningen byr seg.

Front Office Manager.

Anmeldt 19. juli 2020

Et stopp i Trondheim på Norgesferien, og fikk ordnet rom på Radisson Blu Royal Garden. Da vi er lite kjent i Trondheim visste vi ikke hva vi kunne forvente, men for en beliggenhet! Perfekt, og like ved Nidelven, var det kort avstand til alt. Vi bodde tre personer på et standardrom, og var forberedt på at det kom til å bli trangt, men med god størrelse på rommene gikk dette helt fint. Rent og pent, gode senger og store bad. Vi kom til frokost like før stengetid, og da var det en del folk, men fikk inntrykk av at de var flinke til å fylle på mat slik at alt var ferskt, og det var også bra utvalg av glutenfri og allergivennlig mat. Dette hotellet anbefales virkelig!

Romtips: Utsikt mot Nidelven er å anbefale
Takk, Anders_Kvamme
Signe Kroknes, General Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 16. juli 2020

Stort minus for møkkete bad. Det rant bla. møkk fra flisene når vi dusjet. Det lå også søppel på gulvet fra tidligere besøkende. Pluss for gode tiltak når det gjaldt frokosten i forbindelse med covid19.

Takk, elisehanevold
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære Elise

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Det er overhodet ikke slik vi skal fremstå utad som produkt.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at dette kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å høre fra deg

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenhet🥇
Service🥇
Pris🥇

Bodde her hele helgen i rom med utsikt mot elven, var veldig bra. Tok en ekstra natt som vi valgte å tilbringe i president suiten. Helt fantastisk. Alt man kan ønske seg ble ordnet. Tusen takk for noen fantastiske dager!

1  Takk, Voyager367879

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at du fikk et minnerikt opphold hos oss her i Trondheim..

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Ha en flott sommer videre :)