2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
FindHotel
Trip.comUSD 123
Anmeldt 27. august 2020

Fint hotell med meget hyggelig og hjelpsom betjening. Nedsittet stol på rommet og lite lys på skrivebordet. Synd at det ikke var servering av middag. Noe dårlig støvsuget i gangen. Flott hotell med god plassering.

Takk, drW8303MA
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold her i Trondheim.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 24. august 2020

Ett kjempetrivelig hotell med god beliggenhet. Koselig betjening. Koselige rom. Gode senger. God ventilasjon. Og en kjempefin frokost. Har brukt dette hotellet ved mange anledninger og kommer gjerne tilbake

Takk, bbrekk946388
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Kjære gjest

Takk for din hyggelige tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at alt svarte til forventningene .

Vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen tilbake så snart dere er på disse kanter gjen.

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet to netter i juli. Ikke vårt førstevalg ved booking, men vårt ærende innebar to døgn i Trondheim. I denne tiden, hvor renhold og gode rutiner er særlig viktig, var dette et ugreit opphold. Det første som møtte oss var en tom flaske antibac i resepsjonen. Det ble ikke støvsugd og vasket i fellesarealene mens vi var der. Så snuskete og ustelt ut. Frokosten var så dårlig med tanke på renhold at vi ikke orket å spise frokost på hotellet på dag to. Eksempelvis ble bordene vasket med klut, ingen antibakteriell mellom bordbytter. Ikke bytte av serveringsbestikk til pålegg, kaffekanner mv. Det var tett kø langt uti resepsjonsområdet for frokost. Vi valgte å spise frokost på byen. Alle steder vi spiste ellers i denne hyggelige byen holdt et helt annet regime for hygiene.

Takk, groe866
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære gjest

Takk for din tilbakmelding.

Vi er veldig lei for at vi ikke klarte innfri dine forventninger

Du peker på vesentlige områder som er spesielt viktig når det gjelder smittevern.

Hotellet har imidlertid forholdt seg til de retningslinjene som gjelder fra myndighetene, men vi ser i etterkant en del forbedringspunkter med tanke på den store mengden av gjester som har bodd hos oss i sommer

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne høre fra deg.

i

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig og sentralt beliggenhet. Mulighetene for gode hygienetiltakene er absolutt tilstede i disse spesielle tider. Dette hjelper ikke når gjestene tror de er alene i verdenHotellet regulerer antall gjester inn og ut, men hva med avstanden og hva med håndhygienen blant oss gjester? Hotellet i seg selv er supert, men så ingen som brukte sprit/tenkte på hygiene av gjestene på kontaktpunktene i frokostsalen. Dårlig luft på rommet.
Betaler for parkering av bil 350 kr. pr. døgn. Et døgn her er ikke 24 timer. Det er fra innsjekk til kl. 12 neste dag. Får ikke sjekket inn før 15. Husk å bestille frokost i forkant da det er billigere. Parkering bør bestilles i forkant på grunn av få plasser.

2  Takk, Ann_ChristinP_13
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Kjære Ann Christin

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et flott opphold her i Trondheim.

Vi vil ta dine punkter videre internt da vi er veldig opptatt av at våre gjester skal føle seg trygge på at smittevernet blir overholdt.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 5. august 2020

Rommene er store, og deilige senger!
Ligger kjempesentralt og gangavstand til det meste. Flybuss og taxi rett utenfor.
Denne gang kom vi med bil, og utmerket service i garasjen.
Vil alltid bo her når Trondheim besøkes.

1  Takk, Bente B
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Kjære Bente

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen