FindHotel
Priceline
Booking.comUSD 123
Prestigia.comUSD 133
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Nei dette er d verste jeg har vært borti her velger sas hotellene å spare på det alle som bor her merker, room servisen er borte mini bar finnes ikke sas sparer der kundene merker det, ikke tro du kan oppgradere å få servise det finnes ikke ikke fra denne typen Hotel og jeg skammer meg for etter å ha vært til frokost her føler jeg at vi har brutt alt.. Dette er den ekleste bufetten jeg har sett

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, mdhau
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2020

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at vi kan forsette dialogen i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å høre fra deg.

Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Hotellet har en super beliggenhet ved elva i Trondheim, rett over Solsiden
Blide og positive personer som står i Resepsjonen.
Rommene var rene og pene
Sengene hadde en nydelig madrass
Dette hotellet kan anbefales :)

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, goodwillc
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Ha en fin høst videre :)

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Ligge flott til mitt i Trondheim sentrum. Flybussen stoppe utføre. God service. Paraply fikk du låne gratis. By kart fikk du visst du spurte etter.Flott utsikt fra romme,såg rett på Nidelva. Hotellet har restaurant og en bar.Hyglige folk som jobber på hotellet. Overnatting våres var på 6 netter og vi kommer gjerne igjen.

2  Takk, saboen
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Kjære Sigve

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Ha en fin høst

Anmeldt 27. august 2020

Fint hotell med meget hyggelig og hjelpsom betjening. Nedsittet stol på rommet og lite lys på skrivebordet. Synd at det ikke var servering av middag. Noe dårlig støvsuget i gangen. Flott hotell med god plassering.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, drW8303MA
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold her i Trondheim.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 24. august 2020

Ett kjempetrivelig hotell med god beliggenhet. Koselig betjening. Koselige rom. Gode senger. God ventilasjon. Og en kjempefin frokost. Har brukt dette hotellet ved mange anledninger og kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, bbrekk946388
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Kjære gjest

Takk for din hyggelige tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at alt svarte til forventningene .

Vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen tilbake så snart dere er på disse kanter gjen.