5 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Radissonhotels.comUSD 166
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ble virkelig ikke imponert av dette hotellet! Aircondition var ikke fungerende, og på natten var det 28 grader!!! Vi sov tre på rommet, og personen på gulvet hadde en supertynn madrass. Bilde ligger ved. Når vi kom var det kun en tynn madrass, men vi spurte og fikk en til. Ekstrasengen var av så dårlig kvalitet at den ene planken knakk når jeg på 68kg satte meg forsiktig på den. Dynene til alle på rommet var veldig tykke og varme. Vi måtte ta ut dynen og sove i lakenet. Hotellet lever virkelig ikke opp til standarden et 4 stjerners hotell bør ha.
En del negativt om hotellet, men her er litt positivt også. De ansatte på "gulvet" var virkelig behjelpelige med en ekstra madrass, og veldig koselige. Frokosten var også bra! Når vi tok det opp med resepsjonen at vi praktisktalt som i en badstu, var de greie og gav oss 40% avslag! Her bør hotellledelsen skjerpe seg, alt for mye feil! Jeg synes virkelig synd på de ansatte som må jobbe under en slik ledelse!

Romtips: Dersom du ønsker ditt hotellrom som badstu er dette det perfekte hotellet
Takk, Haakon M
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om ditt besøk her hos oss.

Vi er utrolig lei oss for at dette ikke ble som forventet.

Hotellet har dessverre slitt med ventilasjonsanslegget under hele varmeperioden .

Vi forstår at dette la en stor demper på oppholdet og at dette fører til mye frustrasjon.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjem beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hotell uten AC, fryktelig varme rom. De sa at AC’n skulle slå seg på natten noe den ikke gjorde. Vi fikk etter å ha spurt flere ganger utdelt en bordvifte. Styr unna dette hotellet på sommerstid. Umulig å opprettholde smittevernsreglene under frokosten.

Takk, Connector12567059692

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager veldig at oppholdt ikke svarte til dine forventninger.

Vi forstår at dette er skuffende og derfor legger en unødig demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2021

Dårlig opplevelse på dette hotellet, veldig treg innsjekk. Temperaturen på rommet var alt for høy uten at de ansatte kunne gjøre noe med dette. De hjalp heller ikke med alternativer (vifter el. l.)
Dårlig service og vilje til å finne løsninger.
Frokostsalen var veldig full og IKKE koronavennlig. Virket ikke som hotellet egentlig tok dette nok på alvor.
Veldig treg utsjekk også.
Skuffende opplevelse på et hotell som var forventet mye bedre enn dette.

Takk, Kristiants

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at de blir fulgt opp.

Hotellet har hatt utfordringer med både nytt datasystem og ventilasjonsanlegg som ikke har villet virke optimalt.

Vi forstår at dette gir frustrasjon og skuffelse.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellt om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok Hotell og hyggelig personale. Effektiv innsjekk. Veldig varme rom det ikke gikk å regulere varmen på selv om der var «tilsynelatende» aircondition. Det drar ned scoren på dette oppholdet. Veldig god frokost. Synd at frokost ikke er før kl 07:30. For oss som skal tidlig videre var dette og et minus.

Takk, akdnormann
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding fra ditt opphold.

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har dessverre ikke klart å kjøle ned hotellet optimalt på de varmeste sommerdagene og forstår dette la en stor demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dte inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Signe Kroknes/Front Office Manager

Anmeldt 8. juli 2021

Når man betaler over 6.000,- for et par netter forventer man at rommet er i orden også når det kommer til avkjøling. Det var alt for varmt og vi fikk veldig dårlig søvn alle sammen.
Prøvde å få til en løsning med vifter men her var det tomt sa resepsjonisten når jeg spurte.
Skryt til damen bak bardisken som prøvde så godt hun kunne å servere alle gjestene. Her burde det kanskje vært flere på jobb? Damen smilte og beklaget uansett hvor ufine gjestene var. Selv om det tok 20-30 minutter å bli servert skal hun ha for forsøket. Hun er verdt sin vekt i gull for dette hotellet og jeg håper flere får oppleve hennes blide ansikti sommer. Får hotellet på plass bedre forhold rundt luft/nedkjøing er dette et hotell å anbefale. Kunne jeg valgt hotell på nytt nå hadde jeg valgt et annet. Føles som jeg brukte for mye penger på et produkt jeg på langt nær fikk. Kan man be om pengene tilbake? :P

Takk, torerlingolsen

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet.

Hotellet har dessverre hatt store utfordringer med ventilasjonsanlegget på de varme dagene nå i juli.

I tillegg fikk vi langt høyere trafikk en forespeilet og måtte bemanne opp i alle avdelinger på veldig kort varsel,

Vi har selvfølgelig forståelse for at dette la en unødig demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.