Trip.com
Agoda.comUSD 219
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt varmt på rommet om natten, da air condition anlegget ikke fungerte.
Kaos i frokostsalen og fraværende smittevern. For mye folk og ikke tilsyn med at smittevern ble overholdt.
Servitører tørket av bordene med samme skitne klut uten å desinfisere mellom hver gang det kom nye gjester.

Takk, juliaj659
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding fra ditt opphold.

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har dessverre ikke klart å kjøle ned hotellet optimalt på de varmeste sommerdagene og forstår dette la en stor demper på besøket.

Når det gjelder smittevern, så følger vi de reglene som myndighetene har satt,og vil ta denne videre internt slik at det ikke skjer igjen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dte inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

HOLD UNNA DETTE HOTELLET PÅ SOMMEREN! Varmt på rommene hele dagen og hele natten, latterlig at de skal drive å spare strøm på å ikke slå på sentralstyrt aircondition. Hotellet er fint, de ansatte er hyggelige, men det hjelper ikke når varmen på rommene tar livet av folk.

Romtips: Spør om vifte i resepsjonen, ville bare gjort det med en gang man kommer. Den kjøler ikke noe særlig ned, men hjelper vell litt anntar jeg
Takk, h_vardo2016

jære gjest

Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding fra ditt opphold.

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dete inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 10. juli 2021

Vi bestilte presidentsuiten og det var ingen god opplevelse, kjempevarm, skittent(synlig skitt på gulvet over hele rommet, flekker på vegger og kontaktflater, hår i badekar, kaffemaskin med brukt kapsel, flekkete gardiner )og slitent. dårlige senger til barna og ikke fungerende aircondition. Frokosten var dårlig organisert og opplevde lite hensyn til Corona. Heller ikke mulig å bestille frokost opp på rommet. Dette var virkelig ikke verdt pengene!!!! Anbefales IKKE

Takk, Famely-four

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Alle dine forbedringspunkter er noe du skal vite vi tar seriøst og det er allerede behandlet videre internt

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet om saken ønskes diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne,men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen,

Anmeldt 10. juli 2021

Sprekk i dusjhodet, og lavt dusjhode vanskelig å få vasket håret. Veldig varmt rom, usunne valg for barnebuffeten ved frokost. Dårlig belysning på rom og bad. Mye støy fra gangen, så lys fra gangen selv om døren var lukket. Pakningen var dårlig eller borte.

Takk, htt3k0dfbt

Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding fra ditt opphold.

Det er veldig beklagelig at vi ikke klarte innfri dine forventninger.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken ytterligere.

Igjen, lei for det inntrufne, men håper å kunne se deg tilbake så snart du er på besøk i byen.

Fortsatt god sommer :)

Signe Kroknes

Front Office Manager

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ble virkelig ikke imponert av dette hotellet! Aircondition var ikke fungerende, og på natten var det 28 grader!!! Vi sov tre på rommet, og personen på gulvet hadde en supertynn madrass. Bilde ligger ved. Når vi kom var det kun en tynn madrass, men vi spurte og fikk en til. Ekstrasengen var av så dårlig kvalitet at den ene planken knakk når jeg på 68kg satte meg forsiktig på den. Dynene til alle på rommet var veldig tykke og varme. Vi måtte ta ut dynen og sove i lakenet. Hotellet lever virkelig ikke opp til standarden et 4 stjerners hotell bør ha.
En del negativt om hotellet, men her er litt positivt også. De ansatte på "gulvet" var virkelig behjelpelige med en ekstra madrass, og veldig koselige. Frokosten var også bra! Når vi tok det opp med resepsjonen at vi praktisktalt som i en badstu, var de greie og gav oss 40% avslag! Her bør hotellledelsen skjerpe seg, alt for mye feil! Jeg synes virkelig synd på de ansatte som må jobbe under en slik ledelse!

Romtips: Dersom du ønsker ditt hotellrom som badstu er dette det perfekte hotellet
Takk, Haakon M
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om ditt besøk her hos oss.

Vi er utrolig lei oss for at dette ikke ble som forventet.

Hotellet har dessverre slitt med ventilasjonsanslegget under hele varmeperioden .

Vi forstår at dette la en stor demper på oppholdet og at dette fører til mye frustrasjon.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjem beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer

Signe Kroknes