ZenHotels.com
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 13. juli 2021

De hadde ikke rom klargjort ved innsjekk kl 1500 og personalet visste ikke når vi kunne få rommet. Ektefelle måtte derfor dusje og ordne seg på annet vis da vi hadde avtaler. Ved nytt forsøk på innsjekk senere på kvelden, var hotellet overbooket og vi fikk tildelt et dårligere rom enn det man hadde betalt for. Klimaanlegget fungerte dårlig og temp på rommet var ubehagelig høyt. Frokosten var ikke inkludert i prisen, noe man ikke har opplevd før. Som kunde følte man seg dermed lurt.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, wkving261963
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

jære gjest

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har dessverre ikke klart å kjøle ned hotellet optimalt på de varmeste sommerdagene og forstår dette la en stor demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. juli 2021

Meget sentralt, gå avstand til tog, Nidarosdomen, Bakklandet m.m. Flott rom med to store senger og mye plass, også på badet. Rom ut i atriet skulle jeg gjerne sluppet, men det ble ikke tilbudt. Store køer ved resepsjon, og nøkkelkort som ikke virket var frustrerende. Herlig frokost med alt en måtte ønske. Virker som de tar godt vare på barn med ekstra tilbud til dem.

Takk, Eowyn036

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt varmt på rommet om natten, da air condition anlegget ikke fungerte.
Kaos i frokostsalen og fraværende smittevern. For mye folk og ikke tilsyn med at smittevern ble overholdt.
Servitører tørket av bordene med samme skitne klut uten å desinfisere mellom hver gang det kom nye gjester.

Takk, juliaj659

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Når det gjelder smittevern, så følger vi de reglene som myndighetene har satt,og vil ta denne videre internt slik at det ikke skjer igjen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dte inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

HOLD UNNA DETTE HOTELLET PÅ SOMMEREN! Varmt på rommene hele dagen og hele natten, latterlig at de skal drive å spare strøm på å ikke slå på sentralstyrt aircondition. Hotellet er fint, de ansatte er hyggelige, men det hjelper ikke når varmen på rommene tar livet av folk.

Romtips: Spør om vifte i resepsjonen, ville bare gjort det med en gang man kommer. Den kjøler ikke noe særlig ned, men hjelper vell litt anntar jeg
Takk, h_vardo2016

jære gjest

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dete inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 10. juli 2021

Vi bestilte presidentsuiten og det var ingen god opplevelse, kjempevarm, skittent(synlig skitt på gulvet over hele rommet, flekker på vegger og kontaktflater, hår i badekar, kaffemaskin med brukt kapsel, flekkete gardiner )og slitent. dårlige senger til barna og ikke fungerende aircondition. Frokosten var dårlig organisert og opplevde lite hensyn til Corona. Heller ikke mulig å bestille frokost opp på rommet. Dette var virkelig ikke verdt pengene!!!! Anbefales IKKE

Takk, Famely-four

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Alle dine forbedringspunkter er noe du skal vite vi tar seriøst og det er allerede behandlet videre internt

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet om saken ønskes diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne,men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen,