FindHotel
Anmeldt 14. juli 2021

Ok rom, stor dobbelt seng (King size) men kun en stor dyne. Ingen forhåndsinfo om dette. Rommet var ulidelig varmt å sove i. Ventilasjon fungerte ikke, varmen i badegulvet stod på fullt. Når det da er 25-28 grader ute så blir det umulig å sove. Var over 30 grader på rommet. Skulle være der 3 netter, og det ble lovet at dette skulle fikses til neste dag. Ingenting skjedde. Hver gang vi gikk forbi resepsjonen hørte vi andre klage om det samme. De i resepsjonen gjorde sitt betse med å bortforklare at hotellet desverre var gammelt og feilkonstruert.

Takk, spurv7
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har dessverre ikke klart å kjøle ned hotellet optimalt på de varmeste sommerdagene og forstår dette la en stor demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dte inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 13. juli 2021

Hotellet er fint og var fornøyd med hvordan det så ut. Men når man kommer inn på rommet er det det desidert varmeste stedet. Da vi ikke fikk hotell med vindu ut er det ikke mye å hente på å åpne vinduet heller. Så det ble to netter med dårlig søvn og siste natt hodepien på oss begge. Forståelse for at det var midt på sommeren men da er det nesten synd å betale så mye for å ikke sove godt.
Hotellet var fint og personale var hyggelige og flinke. Fin beliggenhet såpass sentralt. Frokost var bra men kunne hatt litt mer utvalg og varme retter.

Takk, mlinke940737

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 13. juli 2021

De hadde ikke rom klargjort ved innsjekk kl 1500 og personalet visste ikke når vi kunne få rommet. Ektefelle måtte derfor dusje og ordne seg på annet vis da vi hadde avtaler. Ved nytt forsøk på innsjekk senere på kvelden, var hotellet overbooket og vi fikk tildelt et dårligere rom enn det man hadde betalt for. Klimaanlegget fungerte dårlig og temp på rommet var ubehagelig høyt. Frokosten var ikke inkludert i prisen, noe man ikke har opplevd før. Som kunde følte man seg dermed lurt.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, wkving261963

jære gjest

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. juli 2021

Meget sentralt, gå avstand til tog, Nidarosdomen, Bakklandet m.m. Flott rom med to store senger og mye plass, også på badet. Rom ut i atriet skulle jeg gjerne sluppet, men det ble ikke tilbudt. Store køer ved resepsjon, og nøkkelkort som ikke virket var frustrerende. Herlig frokost med alt en måtte ønske. Virker som de tar godt vare på barn med ekstra tilbud til dem.

Takk, Eowyn036

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt varmt på rommet om natten, da air condition anlegget ikke fungerte.
Kaos i frokostsalen og fraværende smittevern. For mye folk og ikke tilsyn med at smittevern ble overholdt.
Servitører tørket av bordene med samme skitne klut uten å desinfisere mellom hver gang det kom nye gjester.

Takk, juliaj659

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Når det gjelder smittevern, så følger vi de reglene som myndighetene har satt,og vil ta denne videre internt slik at det ikke skjer igjen.