2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Destinia.comUSD 230
Anmeldt 14. juli 2021

Vi dro fra hotellet ca to timer etter ankomst grunnet alt for varmt rom og ikke sengeplass for tre slik det ble bestilt. Da vi kom til hotellet hørte vi flere kunder klage over inneklima.
Dette bør refunderes i sin helhet. Men hotellet kunne ikke gjøre det da oppholdet var bestilt av booking.com. Booking.com ba oss å ta kontakt med hotellet. Elendig...

Takk, mengen475064
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Hotellet har dessverre hatt utfordringer med ventilasjonsanlegget under heteperioden som har vært frem til nå.

Vi har full forståelse for at dette har vært en frustrerende opplevelse.

Ta gjerne direkte kontakt dersom det er behov for diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Signe Kroknes

Front Office Manager

Anmeldt 14. juli 2021

Null A/C på rommene, og med 25 grader ute ble det helt håpløst å sove i 28 grader som det var inne på rommet. Ingen mulighet for å få gjennomtrekk da det kun var et vindu å åpne.
Kun en sitteplass på rommet som var beregnet for to personer.

Takk, mkarls990879
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

jære gjest

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har dessverre ikke klart å kjøle ned hotellet optimalt på de varmeste sommerdagene og forstår dette la en stor demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2021

Ok rom, stor dobbelt seng (King size) men kun en stor dyne. Ingen forhåndsinfo om dette. Rommet var ulidelig varmt å sove i. Ventilasjon fungerte ikke, varmen i badegulvet stod på fullt. Når det da er 25-28 grader ute så blir det umulig å sove. Var over 30 grader på rommet. Skulle være der 3 netter, og det ble lovet at dette skulle fikses til neste dag. Ingenting skjedde. Hver gang vi gikk forbi resepsjonen hørte vi andre klage om det samme. De i resepsjonen gjorde sitt betse med å bortforklare at hotellet desverre var gammelt og feilkonstruert.

Takk, spurv7

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager dte inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 13. juli 2021

Hotellet er fint og var fornøyd med hvordan det så ut. Men når man kommer inn på rommet er det det desidert varmeste stedet. Da vi ikke fikk hotell med vindu ut er det ikke mye å hente på å åpne vinduet heller. Så det ble to netter med dårlig søvn og siste natt hodepien på oss begge. Forståelse for at det var midt på sommeren men da er det nesten synd å betale så mye for å ikke sove godt.
Hotellet var fint og personale var hyggelige og flinke. Fin beliggenhet såpass sentralt. Frokost var bra men kunne hatt litt mer utvalg og varme retter.

Takk, mlinke940737

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 13. juli 2021

De hadde ikke rom klargjort ved innsjekk kl 1500 og personalet visste ikke når vi kunne få rommet. Ektefelle måtte derfor dusje og ordne seg på annet vis da vi hadde avtaler. Ved nytt forsøk på innsjekk senere på kvelden, var hotellet overbooket og vi fikk tildelt et dårligere rom enn det man hadde betalt for. Klimaanlegget fungerte dårlig og temp på rommet var ubehagelig høyt. Frokosten var ikke inkludert i prisen, noe man ikke har opplevd før. Som kunde følte man seg dermed lurt.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, wkving261963