FindHotel
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 17. juli 2021

Hotellet er slitent og dårlig rengjort. Vi gikk trappene opp og ned fra 6. etasje hele tiden fordi heisen levde sitt eget liv. Det var møkkete her og i alle fellesrom. Det virket ikke som om badet var rengjort, da det hang igjen møkk på veggene og rundt wc. Matsalen var varm, slitent og med masseprodusert og smakløs billigmat. Bordene ble sjelden ryddet og vasken/desinfiseringen etter hver gjest var enkel. Rommet var tett og forferdelig varmt og uten airkondisjon/klimaanlegg. Vi våknet med vondt i hodet begge to. Vi kommer ikke igjen.

Takk, 663rigmor
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære gjest

Takk for din tilabkemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Det har vært store utfordringe rmed vårt ventilasjonsanlegg som ikke har klart å kjøle ned rommene optimalt.

Vi forstår at dette har medført stor frustrasjon.

Ta gjerne direkte kontakt slik at vi kan diskutere saken i annet fora.

Igjen, lei for set inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 17. juli 2021

Dette var ikke greit. Kjempelang ventetid i resepsjonen konstant og uforholdsmesig dyrt til å ikke ha aircondition på rommene..! Trodde ikke våre egne ører når de fortalte oss det. Til tross for kun 17 grader utendørs var rommene grusomt varme. Book et annet hotell!

Takk, 806susannaf

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Hotellet har dessverre hatt en del utfordringer med ventilasjonsanlegget under de siste varme ukene.

Vi forstår veldig godt at dette la en stor demper på besøket her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om saken ønskes diskutert i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne,men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2021

Ikke aircondition på tross av at det sto på hotels.com at det var det. Veldig varmt på rommet. Manglet en dyne, måtte etterlyse dette. Fikk utdelt en enkeltdyne i dobbeldynetrekk. Gikk tom for toalettpapir. Ene vinduet gikk ikke an å stenge. Ok frokost og service. DYRT mtp kvaliteten. Svært misfornøyd, anbefaler ikke.

Takk, 5hvynyr5ro
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at vi ikke klarte innfri dine forventninger

Alle dine punkter blir behørig tatt videre internt.

Igjen , beklager det inntrufne, men håper å kunne få muligheten til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Signe Kroknes/Front Office Manager

Anmeldt 14. juli 2021

Vi dro fra hotellet ca to timer etter ankomst grunnet alt for varmt rom og ikke sengeplass for tre slik det ble bestilt. Da vi kom til hotellet hørte vi flere kunder klage over inneklima.
Dette bør refunderes i sin helhet. Men hotellet kunne ikke gjøre det da oppholdet var bestilt av booking.com. Booking.com ba oss å ta kontakt med hotellet. Elendig...

Takk, mengen475064

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Hotellet har dessverre hatt utfordringer med ventilasjonsanlegget under heteperioden som har vært frem til nå.

Vi har full forståelse for at dette har vært en frustrerende opplevelse.

Ta gjerne direkte kontakt dersom det er behov for diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 14. juli 2021

Null A/C på rommene, og med 25 grader ute ble det helt håpløst å sove i 28 grader som det var inne på rommet. Ingen mulighet for å få gjennomtrekk da det kun var et vindu å åpne.
Kun en sitteplass på rommet som var beregnet for to personer.

Takk, mkarls990879

jære gjest

Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding fra ditt opphold.

Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har dessverre ikke klart å kjøle ned hotellet optimalt på de varmeste sommerdagene og forstår dette la en stor demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du vil diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne , men håper å kunnne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Signe Kroknes/Front Office Manager