Destinia.com
Priceline
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 19. juli 2021

Hotellet bærer preg av å være slitt. Rommet var ubehagelig varmt og hadde svært dårlig luft. Frokosten var ikke mye å skryte av. Eggerøren fremstod som eggesuppe. Kokt (?) bacon. Opplevelsen står overhodet ikke i stil til prisen.

Takk, PMR2613
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at oppholdet ikke svarte til dine forventninger

Det er veldig forståelig at dette la en unødig demper på ditt besøk.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. juli 2021

Manglet ekstra seng da vi kom, ikke var rommet ordentlig rengjort, og ikke fantes det aircondition så ble veldig tett og varm luft. Fikk ei lita bordvifte for å hjelpe på det, og det hjalp litt. Renholdet kunne vært mye bedre både av rom og fellesområdet. Frokosten syns jeg var bra, bra utvalg og fint anordnet. Eneste melka kunne vært kaldere

Takk, groseth68
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at de vil bli fulgt opp.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. juli 2021

Det var et dårlig rom. Det var ikke noe ventilasjon på rommet. Det var gammelt og slitt. Det var en suit til 3200 Kr for en natt. Da må det være mye høyere standard en det det var. Håper at dere gjør noe med dette.

Takk, torskeberg70
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gjest

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Vi beklager veldig at oppholdet ikke svarte til dine forventninger

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at de blir fulgt opp

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 17. juli 2021

Hotellet er slitent og dårlig rengjort. Vi gikk trappene opp og ned fra 6. etasje hele tiden fordi heisen levde sitt eget liv. Det var møkkete her og i alle fellesrom. Det virket ikke som om badet var rengjort, da det hang igjen møkk på veggene og rundt wc. Matsalen var varm, slitent og med masseprodusert og smakløs billigmat. Bordene ble sjelden ryddet og vasken/desinfiseringen etter hver gjest var enkel. Rommet var tett og forferdelig varmt og uten airkondisjon/klimaanlegg. Vi våknet med vondt i hodet begge to. Vi kommer ikke igjen.

Takk, 663rigmor
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære gjest

Takk for din tilabkemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Det har vært store utfordringe rmed vårt ventilasjonsanlegg som ikke har klart å kjøle ned rommene optimalt.

Vi forstår at dette har medført stor frustrasjon.

Ta gjerne direkte kontakt slik at vi kan diskutere saken i annet fora.

Igjen, lei for set inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 17. juli 2021

Dette var ikke greit. Kjempelang ventetid i resepsjonen konstant og uforholdsmesig dyrt til å ikke ha aircondition på rommene..! Trodde ikke våre egne ører når de fortalte oss det. Til tross for kun 17 grader utendørs var rommene grusomt varme. Book et annet hotell!

Takk, 806susannaf

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Hotellet har dessverre hatt en del utfordringer med ventilasjonsanlegget under de siste varme ukene.

Vi forstår veldig godt at dette la en stor demper på besøket her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om saken ønskes diskutert i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne,men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.