ZenHotels.com
eDreams
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 20. juli 2021

Feil rom første natt, defekt ventilasjon, feil seng, ingen badekar som vi bestilte, ingen utsikt, mindre rom enn bestilt i forhold til bestilling, dårligere standard enn lovd/bestilt, ingen parkering, dyrt. En romantisk weekend med min kjære ble bare skuffende

Takk, klauvs326981
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at dette ikke svarte til dine forventninger.

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om slik at dialogen kan fortsette i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

med vennlig hilsen

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige og behjelpelige ansatte. Fin plassering, veldig sentralt og fint. Det var god frokost med greit utvalg. Litt slitne rom, og det var endel bråk fra rommene rundt oss. Veldig vanskelig med parkering på selve hotellet, men heldigvis flere P-hus i nærheten.

Romtips: Bestill parkering i god tid dersom du ønsker parkere på hotellet
Takk, I-Amalie12
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 20. juli 2021

Et veldig hyggelig hotell å være på som lå midt i hejrte av Trondheim. Vi hadde superior rom, noe vi var svært glad for at vi brukte litt ekstra på, da vi fikk vindu som kunne åpnes ut og ikke bare inn mot lobbyen.
Svært god service i baren, praktisk med parkering under hotellet.

Takk, dgwgnoex06

Anmeldt 20. juli 2021

Hyggelig, rent og sentralt. God service, rett ved sentrum og holdeplass for Værnes ekspressen . God plass, og bra smittevern overholdelse. Store rom og rent og fint bad. Bra mat og bar fasiliteter og hyggelig og rask betjening .

Takk, J5088MScb
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til forventningene

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i byen. Hyggelig personale og rask innsjekk, til tross for mye folk. Parkering var et stort problem da det er få plasser på hotellet og det koster flesk. På tidspunktet vi kom var det ingen ledige plasser noe sted, og svært mange menn med bil ble fly forbannet over dette. Rommet var fint og rent med god plass til en ekstra seng. Det er ikke mulig å justere temperaturen på rommet og det var altfor varmt på rommene. De opplyste at de regulerte det ned på natten, men her må man ha individuelle valg da vi mener at 22-25 grader er ALTFOR varmt på natten. Vi hadde heller ikke mulighet til å få luft fra vinduet da vi hadde rom ut i et innendørs atrium. Dette bør de gjøre noe med. Sengene var forøvrig ekstremt gode, som de ofte er på radisson.

1  Takk, April-Elin