FindHotel
Orbitz.com
Anmeldt 21. juli 2021

Uholdbart varmt på rommene vi fikk. 32 grader på rommet var ikke til å holde ut. Resepsjonen kunne ikke hjelpe .
Synes at 7200 for 2 rom i ei natt i utgangspunktet var dyrt men når varmen er så høy er det uakseptabelt. Kontakt meg gjerne for kompensasjon. mail : stefan.vaagseter@gmail.com

Takk, nbhp7vt2d1
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Stefan

Takk for din tilbakemelding

Vi beklager veldig at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Vi har tatt dine punkter videre internt og dialogen er fullført via en annen kanal..

Ikke nøl med å kontake oss om det skal være noe annet du vil diskutere

Igjen, lei for det inntrufne,men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Fortsatt god sommer

Anmeldt 21. juli 2021

Meget dårlig service ved resepsjonen. Vi følte oss uvelkommen. Vi, dessverre, begynte å lure på om det ikke var noe rasistiske holdninger bak den dårlig service, som vi aldri før har opplevd på et annet hotell.

Takk, fsalhi915478

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke kunne innfri dine forventninger

Som nevnt i annen dialog så har ingen i vår stab noen intensjoner om å gjøre besøket ubehagelig i den retningen du antyder

Hotellet har tydelige retningslinjer som overholdes i det daglige.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om saken skal diskuteres ytterligere

Ha en fin sommer videre

Anmeldt 20. juli 2021

Feil rom første natt, defekt ventilasjon, feil seng, ingen badekar som vi bestilte, ingen utsikt, mindre rom enn bestilt i forhold til bestilling, dårligere standard enn lovd/bestilt, ingen parkering, dyrt. En romantisk weekend med min kjære ble bare skuffende

Takk, klauvs326981
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at dette ikke svarte til dine forventninger.

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om slik at dialogen kan fortsette i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

med vennlig hilsen

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige og behjelpelige ansatte. Fin plassering, veldig sentralt og fint. Det var god frokost med greit utvalg. Litt slitne rom, og det var endel bråk fra rommene rundt oss. Veldig vanskelig med parkering på selve hotellet, men heldigvis flere P-hus i nærheten.

Romtips: Bestill parkering i god tid dersom du ønsker parkere på hotellet
Takk, I-Amalie12

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 20. juli 2021

Et veldig hyggelig hotell å være på som lå midt i hejrte av Trondheim. Vi hadde superior rom, noe vi var svært glad for at vi brukte litt ekstra på, da vi fikk vindu som kunne åpnes ut og ikke bare inn mot lobbyen.
Svært god service i baren, praktisk med parkering under hotellet.

Takk, dgwgnoex06

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.