3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte et superiorrom. Rommet er uten ventilasjon og uten vindu til å åpne. Finnes ikke strykejern/strykebrett og resepsjonen svarer ikke ved henvendelse. Et superiorrom er også uten frokost selv om rommet koster 2.500 pr natt. Rommet er utstyrt med vannkoker. Kaffeutvalget er svært rikt på sukker, kaffe uten koffein. Annen kaffe var nok til en kopp. Dette er ikke et rom som forsvarer romprisen på men måte.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, jacobspointofview
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet

Det er forståelig at dette la en unødig demper på ditt besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe mer du vil diskutere.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 27. juli 2021

Jeg ba om et rom med vindu,for lufting og det fikk vi
Hadde sikkert ikke vært nødvendig,for det var kjølig på rommet,og luftig på hele hotellet.
Meget god frokost,og hyggelig personale,selv om det var travelt og fullt på hotellet.

Takk, egronn250741
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at alt svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet fremstår som slitt og lite trivelig. Rommene har ikke ventilasjon eller aircondition, men nam kan få vifter i resepsjonen. Uteserveringen som møter deg i inngangspartiet er en trist platting merket med « røykepmråde». Frokosten er god.

Romtips: Velg et annet hotel
Takk, Guide44975405344
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at du fikk denne opplevelsen av vårt hotell.

Vi har dessverre hatt utfordringer med å få balansert temperaturen på rommene under den lange vameperioden nå i juli

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at dialogen kan fortsette i annet fora.

Igjen, beklager, det inntrufne,mne ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Kopper og glass på rommet var møkkete og detaljer beskrevet i rombeskrivelsen manglet.Ved frokosten fikk vi som gjester beskjed om å holde avstand til andre, evt bruke munnbind, dette var vanskelig når alle bordene var i bruk. Gjestene burde vært spredt over et større område eller over et lengre tidsrom. Absolutt ikke tilfredstillende opplegg. Ved innsjekkingen var det også lang kø og lite mulighet for god avstand til andre. Dette var skuffende.

Takk, trober824221
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

KJære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Hotellet følger de retningslinjene som er satt i forhold til smittevern, men kan likevel skjønne at det oppleves utrygt når så mange mennesker er i samme rom samtidig.

Vi vil ta alle dine forbedringspunkter videre internt i ledergruppen slik at dette følges opp.

Dersom du har behov for å diskutere saken ytterligere, så ikke nøl med å kontakte oss direkte.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. juli 2021

Det er umulig å regulere temperaturen på eget rom da dette i henhold til personalet styres sentralt, og siden det var så «kaldt» ute (22 grader) så ble det ikke kaldere. Alternativet er å åpne vinduet, men dette vendte inne mot glassgangen mellom byggene og rett over lobbyen som førte til støy og sjenanse. Vi hadde 27 varmegrader på rommet hele natten og fikk null søvn - og null valuta for pengene vi brukte. Tenk deg om før du velger rom på dette hotellet. Det er antakelig kun premium rommene som vender ut mot Nidelven eller sentrum som kan åpnes for skikkelig luft.

Takk, Even P

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Hotellet har dessverre hatt store utfordringer med å få balansert luften godt nok i den lange varmeperioden vi har hatt i juli.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.