4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Destinia.comUSD 230
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hotell med serviceinnstilte, fleksible og hyggelige ansatte. Godt renhold. Gode senger. Sentral beliggenhet, men ikke noe nattebråk. Vi kommer tilbake til dette hotellet neste gang vi er i Trondheim.

Takk, greenpolkadot
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2021

Hadde Superiorrom, senger og sengetøy var bra, fint oppusset bad, men resten av rommet bar preg av manglende vedlikehold. Ikke fungerende ventilasjon på rommet, hadde dette vært iorden så hadde anmeldelsen steget betraktelig. Personalet i resepsjonen var serviceinnstilte og imøtekommende, utvalg ved frokost var bra. Hotellet har ikke egen parkering, fullt i tilstøtende garasje, men vi fikk anbefalt parkeringshus (Ola Brun) rett i nærheten av resepsjonisten, fungerte bra. Beliggenhet svært bra.

Takk, tosnes831384
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære gjest

Vi beklager veldig at oppholdet ikke svarte helt til dine forventninger

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at de blir fulgt opp

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte et superiorrom. Rommet er uten ventilasjon og uten vindu til å åpne. Finnes ikke strykejern/strykebrett og resepsjonen svarer ikke ved henvendelse. Et superiorrom er også uten frokost selv om rommet koster 2.500 pr natt. Rommet er utstyrt med vannkoker. Kaffeutvalget er svært rikt på sukker, kaffe uten koffein. Annen kaffe var nok til en kopp. Dette er ikke et rom som forsvarer romprisen på men måte.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, jacobspointofview
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet

Det er forståelig at dette la en unødig demper på ditt besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe mer du vil diskutere.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 27. juli 2021

Jeg ba om et rom med vindu,for lufting og det fikk vi
Hadde sikkert ikke vært nødvendig,for det var kjølig på rommet,og luftig på hele hotellet.
Meget god frokost,og hyggelig personale,selv om det var travelt og fullt på hotellet.

Takk, egronn250741
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at alt svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet fremstår som slitt og lite trivelig. Rommene har ikke ventilasjon eller aircondition, men nam kan få vifter i resepsjonen. Uteserveringen som møter deg i inngangspartiet er en trist platting merket med « røykepmråde». Frokosten er god.

Romtips: Velg et annet hotel
Takk, Guide44975405344
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at du fikk denne opplevelsen av vårt hotell.

Vi har dessverre hatt utfordringer med å få balansert temperaturen på rommene under den lange vameperioden nå i juli

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at dialogen kan fortsette i annet fora.

Igjen, beklager, det inntrufne,mne ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.