FindHotel
Radissonhotels.comUSD 169
Anmeldt 1. august 2021

Skittent rom selv etter omvask, skitten stol. Hadde forventer mer av ett Superior rom til 6000 kr før 2 netter. Lobby området var fancy å flott men rommene var en nedtur. Meget små rom men grei str på badene og god dusj.

Takk, mthina127582
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger.

Vi vil imidlertid følge opp dine forbedringspunnkter internt i ledergruppen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet vi kan stå til tjeneste med.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Fint opphold. Dårlig at det ikke var aircondition på rommet. Stort flott rom, god frokost. Skulle ønske restauranten var åpen. Nøkkelkortene sluttet ofte å virke, byttet 6 seks ganger. Fin beliggenhet

Takk, thalvo343850

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt satt pris på ditt besøk her hos oss i Trondheim.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter av landet.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hotell med serviceinnstilte, fleksible og hyggelige ansatte. Godt renhold. Gode senger. Sentral beliggenhet, men ikke noe nattebråk. Vi kommer tilbake til dette hotellet neste gang vi er i Trondheim.

Takk, greenpolkadot

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2021

Hadde Superiorrom, senger og sengetøy var bra, fint oppusset bad, men resten av rommet bar preg av manglende vedlikehold. Ikke fungerende ventilasjon på rommet, hadde dette vært iorden så hadde anmeldelsen steget betraktelig. Personalet i resepsjonen var serviceinnstilte og imøtekommende, utvalg ved frokost var bra. Hotellet har ikke egen parkering, fullt i tilstøtende garasje, men vi fikk anbefalt parkeringshus (Ola Brun) rett i nærheten av resepsjonisten, fungerte bra. Beliggenhet svært bra.

Takk, tosnes831384
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære gjest

Vi beklager veldig at oppholdet ikke svarte helt til dine forventninger

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at de blir fulgt opp

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte et superiorrom. Rommet er uten ventilasjon og uten vindu til å åpne. Finnes ikke strykejern/strykebrett og resepsjonen svarer ikke ved henvendelse. Et superiorrom er også uten frokost selv om rommet koster 2.500 pr natt. Rommet er utstyrt med vannkoker. Kaffeutvalget er svært rikt på sukker, kaffe uten koffein. Annen kaffe var nok til en kopp. Dette er ikke et rom som forsvarer romprisen på men måte.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, jacobspointofview
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet

Det er forståelig at dette la en unødig demper på ditt besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe mer du vil diskutere.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.