3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Anmeldt 1. august 2021

Elendig,med mindre du savner danskebåten fra 1998 og elsker hotellrom uten vinduer. Også topp hvis du er lite opptatt av renhold. Topp også hvis du synes det dyreste hotellet i byen også er det dårligste.

Takk, 71anonym
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne,men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Skittent rom selv etter omvask, skitten stol. Hadde forventer mer av ett Superior rom til 6000 kr før 2 netter. Lobby området var fancy å flott men rommene var en nedtur. Meget små rom men grei str på badene og god dusj.

Takk, mthina127582
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger.

Vi vil imidlertid følge opp dine forbedringspunnkter internt i ledergruppen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet vi kan stå til tjeneste med.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Fint opphold. Dårlig at det ikke var aircondition på rommet. Stort flott rom, god frokost. Skulle ønske restauranten var åpen. Nøkkelkortene sluttet ofte å virke, byttet 6 seks ganger. Fin beliggenhet

Takk, thalvo343850

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt satt pris på ditt besøk her hos oss i Trondheim.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter av landet.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hotell med serviceinnstilte, fleksible og hyggelige ansatte. Godt renhold. Gode senger. Sentral beliggenhet, men ikke noe nattebråk. Vi kommer tilbake til dette hotellet neste gang vi er i Trondheim.

Takk, greenpolkadot

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2021

Hadde Superiorrom, senger og sengetøy var bra, fint oppusset bad, men resten av rommet bar preg av manglende vedlikehold. Ikke fungerende ventilasjon på rommet, hadde dette vært iorden så hadde anmeldelsen steget betraktelig. Personalet i resepsjonen var serviceinnstilte og imøtekommende, utvalg ved frokost var bra. Hotellet har ikke egen parkering, fullt i tilstøtende garasje, men vi fikk anbefalt parkeringshus (Ola Brun) rett i nærheten av resepsjonisten, fungerte bra. Beliggenhet svært bra.

Takk, tosnes831384

Kjære gjest

Vi beklager veldig at oppholdet ikke svarte helt til dine forventninger

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at de blir fulgt opp

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg