4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Radissonhotels.comUSD 166
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Det totale kaos ved innsjekking. En resepsjonist som ikke taklet presset, og alle klagene som kom, mens vi sjekket inn. Klager fra andre gjester gikk på at rommene ikke var rene osv. Rommet vårt er forsåvidt ok, men mangler. Ikke A/C som virker. Vifte på rommet ( som vi reparerte), stikk kontakt som ikke virker. Ingen info på tv hva hotellet tilbyr osv. Ikke mat servering til lunch/middag/a la carte. Dette fremstår pr dags dato som ett slitt bed & breakfeast hotel. Ikke som navnet sier: Radisson Royal Garden. Frokosten er bra. Gratis vann og kaffe ved resepsjonen. Totalt sett, dette kan ikke anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, C5326VUthomasl
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Det virker dessverre som om det var en rekke omstendigeter som la en unødig demper på besøket her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men håper å kunne ønske dge velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Elendig,med mindre du savner danskebåten fra 1998 og elsker hotellrom uten vinduer. Også topp hvis du er lite opptatt av renhold. Topp også hvis du synes det dyreste hotellet i byen også er det dårligste.

Takk, 71anonym
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne,men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Skittent rom selv etter omvask, skitten stol. Hadde forventer mer av ett Superior rom til 6000 kr før 2 netter. Lobby området var fancy å flott men rommene var en nedtur. Meget små rom men grei str på badene og god dusj.

Takk, mthina127582
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger.

Vi vil imidlertid følge opp dine forbedringspunnkter internt i ledergruppen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet vi kan stå til tjeneste med.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Fint opphold. Dårlig at det ikke var aircondition på rommet. Stort flott rom, god frokost. Skulle ønske restauranten var åpen. Nøkkelkortene sluttet ofte å virke, byttet 6 seks ganger. Fin beliggenhet

Takk, thalvo343850

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt satt pris på ditt besøk her hos oss i Trondheim.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter av landet.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hotell med serviceinnstilte, fleksible og hyggelige ansatte. Godt renhold. Gode senger. Sentral beliggenhet, men ikke noe nattebråk. Vi kommer tilbake til dette hotellet neste gang vi er i Trondheim.

Takk, greenpolkadot

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.