getaroom.com
Priceline
Radissonhotels.comUSD 190
Anmeldt 3. august 2021

Dette hotellet kunne vært verdt en anbefaling, men det går dessverre ikke an å anbefale et hotell som ikke har luft på rommene sine. Ei heller ingen mulighet til å regulere dette på rommet. Synd for det har potensial

Takk, thomasrH3177MP
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at hotellet ikke svarte til dine forventninger.

Det er dessverre ikke til å legge skjul på at vi har hatt store utfordringer med vårt ventilasjonsanlegg gjennom årets varme sommer.

Vi forstår at dette la en stor og unødig demper på dit besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. august 2021

Generelt et flott hotell med fine rom, vennlig personale og godt renhold.
Dobbeltsengene var gode, men gjesteseng til barn var noe hard.
Klimaanlegget på hotell var ikke det beste. Vi hadde det varmt på rommet og det var ikke mulig å stille tempen ned. Vinduet førte inn i resepsjonsområdet, så vi fikk heller ikke frisk luft inn. Vi fikk satt inn ei vifte på rommet som hjalp noe.

Takk, gbeier579707
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at oppholdet stod til forventningene

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 2. august 2021

Dette hotelle bør ikke ha benevnelsen hotell.
Ingen fasiliteter, ikke mulig å få noe å spise, bare frokost.
Elendige rom, puter harde som stein.
Kan ikke anbefales.
Air Condition virket ikke. Bare lufte mulighet ut mot atrium med mye støy.
Mye støy i gangene.
Total kaos ved innsjekk.

Takk, Kari9925
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi forstår at disse omstendighetene la en unødig stor demper på besøket her hos oss.

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 1. august 2021

Fornøyd med oppholdet. Møtte en resepsjonist med et fint smil og en hyggelig tone.

Rommet var jeg godt fornøyd med. Det beste med rommet var uten tvil sengen, sov meget godt i den!
Kommer nokk tilbake en vakker dag.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, teidem921686

Takk for din tilbakemelding

Vi er glade for at oppholdet svarte til dine forventninger

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen,

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Det totale kaos ved innsjekking. En resepsjonist som ikke taklet presset, og alle klagene som kom, mens vi sjekket inn. Klager fra andre gjester gikk på at rommene ikke var rene osv. Rommet vårt er forsåvidt ok, men mangler. Ikke A/C som virker. Vifte på rommet ( som vi reparerte), stikk kontakt som ikke virker. Ingen info på tv hva hotellet tilbyr osv. Ikke mat servering til lunch/middag/a la carte. Dette fremstår pr dags dato som ett slitt bed & breakfeast hotel. Ikke som navnet sier: Radisson Royal Garden. Frokosten er bra. Gratis vann og kaffe ved resepsjonen. Totalt sett, dette kan ikke anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, C5326VUthomasl
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Det virker dessverre som om det var en rekke omstendigeter som la en unødig demper på besøket her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men håper å kunne ønske dge velkommen tilbake ved en senere anledning.