Trip.com
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 3. august 2021

Royal Garden var en gang i tiden et «flaggskip» i Trondheim, nå er det et slitt og dårlig vedlikeholdt hotell som skriker etter en innvendig ansiktsløfting. En tynn/enkel frokostbuffet (det skyldes ikke covid-19 restriksjoner) gjør det ikke bedre.

Takk, fb4sbaaj1v
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

VI er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper å kunne få muligheten til å ønske deg velkommen tilabke ved en senere anledning

.Med vennlig hilsen

Anmeldt 3. august 2021

Rommet for lite i forhold til prisen. Dobbeltseng plassert inntil veggen. Vanskelig å komme opp/ned av sengen. Felles dyne ikke behagelig. Burde vært bedre styring av klimaanlegget med mulighet for sterkere kjøling.
Burde vært mulighet for å velge tidspunkt for frokosten selv.
Ellers var service, renhold og beliggenhet veldig bra.
Bra med parkeringsmulighet i kjelleren under hotellet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, tabernts
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et flott opphold her i Trondheim.

Vi tar med oss dine forbedringspunkter videre internt

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 3. august 2021

Dette hotellet kunne vært verdt en anbefaling, men det går dessverre ikke an å anbefale et hotell som ikke har luft på rommene sine. Ei heller ingen mulighet til å regulere dette på rommet. Synd for det har potensial

Takk, thomasrH3177MP
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at hotellet ikke svarte til dine forventninger.

Det er dessverre ikke til å legge skjul på at vi har hatt store utfordringer med vårt ventilasjonsanlegg gjennom årets varme sommer.

Vi forstår at dette la en stor og unødig demper på dit besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. august 2021

Generelt et flott hotell med fine rom, vennlig personale og godt renhold.
Dobbeltsengene var gode, men gjesteseng til barn var noe hard.
Klimaanlegget på hotell var ikke det beste. Vi hadde det varmt på rommet og det var ikke mulig å stille tempen ned. Vinduet førte inn i resepsjonsområdet, så vi fikk heller ikke frisk luft inn. Vi fikk satt inn ei vifte på rommet som hjalp noe.

Takk, gbeier579707

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at oppholdet stod til forventningene

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 2. august 2021

Dette hotelle bør ikke ha benevnelsen hotell.
Ingen fasiliteter, ikke mulig å få noe å spise, bare frokost.
Elendige rom, puter harde som stein.
Kan ikke anbefales.
Air Condition virket ikke. Bare lufte mulighet ut mot atrium med mye støy.
Mye støy i gangene.
Total kaos ved innsjekk.

Takk, Kari9925
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi forstår at disse omstendighetene la en unødig stor demper på besøket her hos oss.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning