3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Expedia.comUSD 166
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 5. august 2021

Vi gledet oss veldig til dette oppholdet men det hele var stressende bare og ikke avslapning . Ingen parkering ,måtte parkere på p huset ca 1 km fra hotellet , vi prøvde å sjekke inn og rommet var ikke ferdig . Da vi kom tilbake kl 16 så var det uendelig kø . Dagen etter var også kø til frokost som jeg aldri har sett før . Vi spiste kun en liten porsjon at de første vi fant pga kø . Ingen drikke og ingen kaffe siden vi ikke klarte å bære mer og ikke ville stå i kø i 30 min igjen . Ganske
skuffende egentlig .

Takk, Bskir
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble helt som forventet.

Det er forståelig at disse omstendighetene la en unødig demper på besøket her hos oss i Trondheim.

Ikke nøl med å kontakte hotellet direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021

Må si jeg ikke ble imponert. Fryktelig varme romm med ingen mulighet for å lufte godt eller air condition. Ekstra sengen var fryktelig å ligge på og det ble lite søvn pga det var så varmt i rommet...
Hyggelige personell da!

Takk, su7qdo65kk
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakmelding

Vi beklager veldig at oppholdet ikke ble helt som forventet.

Ta gjerne direkte kontakt ed hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne øsnke deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 5. august 2021

hadde bestilt rom med elveutsikt fikk ikke det
det er for dålig att dere ikke hvet hvilke rom som har elveutsikt når vi bestiller tror ikke vi kommer tilbake
vill heller ikke anbefale dere til andre som jeg kjenner

Takk, geirvidarjenssen
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære Geir Vidar

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager veldig at oppholdet ikke ble som forventet.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2021

Skuffende bursdagstur. Lite rom der sengen var plassert inn mot veggen, bare den fikk nattbord. Det var en stikk-kontakt rett bak hode når man sov, så man risikerte å slå på alt av lys midt i natten, denne var i tillegg løs.
Dårlig trykk i dusj, hår i dusjen. (Ønsket egentlig badekar ved bestilling for flere uker siden) Flasset maling, generelt gammelt rom. Utsikten var rett inn i hotellets sine vegger på innsiden. Dårlig luft. For høy hodepute. Dyr parkering(i kjeller)
Det positive var god frokost, hyggelig personale og bra beliggenhet.

Takk, Amanda911880
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære Amanda

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold her i Trondheim.

Vi vil ta med oss dine forbedringspunkter videre internt.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere ytterligere

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 3. august 2021

Royal Garden var en gang i tiden et «flaggskip» i Trondheim, nå er det et slitt og dårlig vedlikeholdt hotell som skriker etter en innvendig ansiktsløfting. En tynn/enkel frokostbuffet (det skyldes ikke covid-19 restriksjoner) gjør det ikke bedre.

Takk, fb4sbaaj1v

Takk for din tilbakemelding.

VI er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper å kunne få muligheten til å ønske deg velkommen tilabke ved en senere anledning

.Med vennlig hilsen