Trip.com
Anmeldt 9. august 2021

Min sønn og jeg oppholdt oss i to døgn på hotell Radisson Blu Garden i Trondheim. Formålet var å slappe av; hvile og sove. Vi ankom Trondheim med Hurtigruten kl 0630 om morgenen og da var vi veldig trøtte. Vi var forberedt på å få rommet kl 15, men vi fikk allerede check in om morgenen. Fenomenal service fra resepsjonen. Stort rent rom, moderne og nytt inventar, super deilige senger! Veldig varmt på rommet, termostaten virket ikke. Vindu ut mot arkade. Mye bråk på rommerne ved siden av og i korridoren. Folk festet, spilte musikk hele natta. Kl 10 om formiddagen var det fortsatt fest og bråk. Vi føler oss derfor slitne og trøtte etter dette oppholdet.

Takk, HildeDK2021
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere ytterligere

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Starter med det beste først. Meget god frokost, hyggelig betjening i resepsjonen. Der stopper det. Vi fikk ikke rom som vi hadde bestilt. Da vi kom opp på rommet så lå det papir under sengen. Avklippede negler på teppet. Her var det tydelig at noen ikke hadde gjort jobben sin. Stolen på rommet var full av hår. Tok nesten fire timer før rommet ble skikkelig rengjort, men da lå det igjen vaskefille oppe på kaffen. Vi er ikke spesielt prippne av oss, men forventer rene rom. Trapper og gang bar preg av det ikke var støvsugd der på lang tid. Sjelden blitt så skuffet over et hotellopphold.

Takk, 0qh9lhfcdg

Kjære gjest

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Vi beklager at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Vi forstår at dette la en unødig stor demper på besøket hos oss

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen

Anmeldt 5. august 2021

Vi gledet oss veldig til dette oppholdet men det hele var stressende bare og ikke avslapning . Ingen parkering ,måtte parkere på p huset ca 1 km fra hotellet , vi prøvde å sjekke inn og rommet var ikke ferdig . Da vi kom tilbake kl 16 så var det uendelig kø . Dagen etter var også kø til frokost som jeg aldri har sett før . Vi spiste kun en liten porsjon at de første vi fant pga kø . Ingen drikke og ingen kaffe siden vi ikke klarte å bære mer og ikke ville stå i kø i 30 min igjen . Ganske
skuffende egentlig .

Takk, Bskir
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble helt som forventet.

Det er forståelig at disse omstendighetene la en unødig demper på besøket her hos oss i Trondheim.

Ikke nøl med å kontakte hotellet direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021

Må si jeg ikke ble imponert. Fryktelig varme romm med ingen mulighet for å lufte godt eller air condition. Ekstra sengen var fryktelig å ligge på og det ble lite søvn pga det var så varmt i rommet...
Hyggelige personell da!

Takk, su7qdo65kk
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din tilbakmelding

Vi beklager veldig at oppholdet ikke ble helt som forventet.

Ta gjerne direkte kontakt ed hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne øsnke deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 5. august 2021

hadde bestilt rom med elveutsikt fikk ikke det
det er for dålig att dere ikke hvet hvilke rom som har elveutsikt når vi bestiller tror ikke vi kommer tilbake
vill heller ikke anbefale dere til andre som jeg kjenner

Takk, geirvidarjenssen
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære Geir Vidar

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager veldig at oppholdet ikke ble som forventet.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.