2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 228
Anmeldt 17. august 2021

Mye søl på golvet, såg ut til å være etter flasker eller lignende. Ellers var rommet bra bortsett fra at det var alt for varmt om natta. Hotellet har en fin beliggenhet, med kort vei til det meste i sentrumsområdet.

1  Takk, EgilVik
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kjære Egil

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold hos oss.

Vi vil ta dine forbedringspunkter videre internt.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 13. august 2021

Rent og pent rom i et hotell med ypperlig beliggenhet men dårlig ventilasjon og følelsen av å sove i et drivhus med 28-30 grader på natten er i overkant varmt. Godt mulig det finnes rom med mulighet for å åpne vindu og få inn frisk luft, men tviler da hele hotellets fasade er glasset inn som et drivhus. At det ikke fantes mulighet for å oppdrive en ledig parkeringsplass på hotellet under oppholdet trekker også litt ned.

Takk, EspenT1975
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Kjære Espen

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Det er forståelig at disse uheldige omstendighetene la en unødig demper på ditt besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2021

Bra hotell , men dårlige på logistikken, innsjekk med kø samme til frokost.
Ikke parkering ledig.
Familierom veldig lite bare satt inn ekstra seng til voksen, varmt på rommet uten mulighet til å lufte.

Takk, tberge562786
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kjæe gjest

Takk for din tilbakemelding

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at det følges opp

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Min sønn og jeg oppholdt oss i to døgn på hotell Radisson Blu Garden i Trondheim. Formålet var å slappe av; hvile og sove. Vi ankom Trondheim med Hurtigruten kl 0630 om morgenen og da var vi veldig trøtte. Vi var forberedt på å få rommet kl 15, men vi fikk allerede check in om morgenen. Fenomenal service fra resepsjonen. Stort rent rom, moderne og nytt inventar, super deilige senger! Veldig varmt på rommet, termostaten virket ikke. Vindu ut mot arkade. Mye bråk på rommerne ved siden av og i korridoren. Folk festet, spilte musikk hele natta. Kl 10 om formiddagen var det fortsatt fest og bråk. Vi føler oss derfor slitne og trøtte etter dette oppholdet.

Takk, HildeDK2021
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere ytterligere

Anmeldt 9. august 2021

Starter med det beste først. Meget god frokost, hyggelig betjening i resepsjonen. Der stopper det. Vi fikk ikke rom som vi hadde bestilt. Da vi kom opp på rommet så lå det papir under sengen. Avklippede negler på teppet. Her var det tydelig at noen ikke hadde gjort jobben sin. Stolen på rommet var full av hår. Tok nesten fire timer før rommet ble skikkelig rengjort, men da lå det igjen vaskefille oppe på kaffen. Vi er ikke spesielt prippne av oss, men forventer rene rom. Trapper og gang bar preg av det ikke var støvsugd der på lang tid. Sjelden blitt så skuffet over et hotellopphold.

Takk, 0qh9lhfcdg

Kjære gjest

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Vi beklager at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Vi forstår at dette la en unødig stor demper på besøket hos oss

Ta gjerne direkte kontakt med hotellet slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen