ZenHotels.com
Radissonhotels.comUSD 167
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er i utgangspunktet bra med greie rom. Det som trekker ned er dårlig ventilasjon og dermed for varme rom. Ikke temperatur kontroll i rommene. Frokost som ikke starter før 0730 er heller ikke bra. Starter dagen med lang kø til frokost, noe som burde fortalt hotellet at de burde åpne tidligere.

Takk, RosslandR
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Vi vil ta dine punkter videre internt slik at de følges opp.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du ønsker diskutere saken ytterligere.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske seg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 17. august 2021

Mye søl på golvet, såg ut til å være etter flasker eller lignende. Ellers var rommet bra bortsett fra at det var alt for varmt om natta. Hotellet har en fin beliggenhet, med kort vei til det meste i sentrumsområdet.

1  Takk, EgilVik
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kjære Egil

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold hos oss.

Vi vil ta dine forbedringspunkter videre internt.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 13. august 2021

Rent og pent rom i et hotell med ypperlig beliggenhet men dårlig ventilasjon og følelsen av å sove i et drivhus med 28-30 grader på natten er i overkant varmt. Godt mulig det finnes rom med mulighet for å åpne vindu og få inn frisk luft, men tviler da hele hotellets fasade er glasset inn som et drivhus. At det ikke fantes mulighet for å oppdrive en ledig parkeringsplass på hotellet under oppholdet trekker også litt ned.

Takk, EspenT1975

Kjære Espen

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Det er forståelig at disse uheldige omstendighetene la en unødig demper på ditt besøk her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2021

Bra hotell , men dårlige på logistikken, innsjekk med kø samme til frokost.
Ikke parkering ledig.
Familierom veldig lite bare satt inn ekstra seng til voksen, varmt på rommet uten mulighet til å lufte.

Takk, tberge562786
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kjæe gjest

Takk for din tilbakemelding

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at det følges opp

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Min sønn og jeg oppholdt oss i to døgn på hotell Radisson Blu Garden i Trondheim. Formålet var å slappe av; hvile og sove. Vi ankom Trondheim med Hurtigruten kl 0630 om morgenen og da var vi veldig trøtte. Vi var forberedt på å få rommet kl 15, men vi fikk allerede check in om morgenen. Fenomenal service fra resepsjonen. Stort rent rom, moderne og nytt inventar, super deilige senger! Veldig varmt på rommet, termostaten virket ikke. Vindu ut mot arkade. Mye bråk på rommerne ved siden av og i korridoren. Folk festet, spilte musikk hele natta. Kl 10 om formiddagen var det fortsatt fest og bråk. Vi føler oss derfor slitne og trøtte etter dette oppholdet.

Takk, HildeDK2021
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest

Vi beklager at ikke alt stod til dine forventninger

Det er forståelig at dette la en unødig demper på besøket.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere ytterligere