Trip.com
Radissonhotels.comUSD 125
Anmeldt 23. august 2021

Hotellet har sentral beliggenhet og rommet hadde stor og god seng. Medarbeiderne var hyggelige og effektive. Hotellet har imidlertid noen utfordringer med å tilpasse seg smittehåndtering. Fordelingen av frokosttider burde kunne gjøre frokosten langt mer effektiv. Vi kunne bare velge mellom tre ulike tidspunkter for frokost, og det gjorde at det var svært lange køer på det tidspunktet vi valgte: Kø for å komme inn til frokosten, kø for å forsyne seg med mat og kø en gang til da vi skulle hente drikke til maten. Andre hoteller tilbyr langt flere frokosttider og klarer dermed å holde køene nede.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Enkeltnatt
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold her hos oss

Vi tar med oss dine forbedringspunkter videre internt slik at det følges opp

Ikke nøl med å kontakte oss om det er noe annet du vil diskutere med oss.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 21. august 2021

Ypperlig beliggenhet, men en del ting som kan forbedres :
Vedlikehold - Inngangsparti trenger en oppgradering og døren bør absolutt skiftes. Åpner ikke opp tilstrekelig til tider ( 0,5 m åpning er litt knapt )
Bad - varmekabler fungerte ikke
Soverom - rom temperatur var umulig å endre
Frokost - varm mat var ikke varm selv om jeg var en av de første som kom når de åpnet kl 07:30 Frokost servering i spisesal - åpner ikke før 07:30. Det er litt i seneste laget dersom man har jobbmøte eller andre avtaler som starter kl 08:00

Takk, eallen949706
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi er lei for at ikke alt stod helt til dine forventninger.

Vi tar med oss alle dine forbedringspunkter videre internt slik at alt det blir tett fulgt opp.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere med oss.

Igjen, beklager det inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg

Anmeldt 21. august 2021

Bestilte på nett men sjekket inn ca. 01:30. veldig service innstilt personale. Fikk også oppgradert rommet Fikk sen utsjekk neste dag, dette passet meg perfekt siden jeg hadde en 13 timers kjøretur foran meg. Klarte allikevel å forsove meg til utsjekk, ringte resepsjonen å forklarte situasjonen, så fikk også lov å ta meg en dusj selvom jeg egentlig allerede skulle vært sjekket ut, det kalles veldig god service

Takk, HaraldDelta

Kjære Harald

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er i utgangspunktet bra med greie rom. Det som trekker ned er dårlig ventilasjon og dermed for varme rom. Ikke temperatur kontroll i rommene. Frokost som ikke starter før 0730 er heller ikke bra. Starter dagen med lang kø til frokost, noe som burde fortalt hotellet at de burde åpne tidligere.

Takk, RosslandR
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til forventningene.

Vi vil ta dine punkter videre internt slik at de følges opp.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du ønsker diskutere saken ytterligere.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske seg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 17. august 2021

Mye søl på golvet, såg ut til å være etter flasker eller lignende. Ellers var rommet bra bortsett fra at det var alt for varmt om natta. Hotellet har en fin beliggenhet, med kort vei til det meste i sentrumsområdet.

1  Takk, EgilVik
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kjære Egil

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du alt i alt hadde et fint opphold hos oss.

Vi vil ta dine forbedringspunkter videre internt.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.