Priceline
Vio.com
Expedia.comUSD 192
Destinia.comUSD 219
Anmeldt 11. oktober 2021

Veldig utdatert utseendemessig. Fronten på hotellet er grusom, og hotellgangene ser ut som sykehusganger.... Rommet like dann.
Det positive var at hotellet ligger sentralt og har god frokost. De som jobber med booking over telefonen, spesielt en dame, var så uhøflig.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, nbjerk745449
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Takk for din tilbakemelding

Vi beklager at ikke alt stod til forventningene.

Hotellet skal forøvrig gjennom en ny renovering i første kvartal av 2022 noe som vil gi oss et helt annet inntrykk utad.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere med oss

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 10. oktober 2021

Fint hotell med sentral beliggenhet. Stort og fint bad. Senga var også veldig brei og god å sove i. Dessverre litt for lytt mellom rommene. Skulle også ønske at det var gratis parkering. Men javnt over, ett veldig bra hotell

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, roymortenmoe
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen

Anmeldt 28. september 2021

Veldig fornøyd med oppholdet. God service fra alle, veldig gode senger, deilig frokost og rett i sentrum med alt tilgjengelig like ved. Vi fikk rom med utvendig vindu som vi forespurte og rom til alle i familien i samme etasje og fløy. Veldig god service.

Takk, Beri987
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at alt svarte til dine forventninger.

Anmeldt 19. september 2021

Mye slurv. Dårlig vedlikehold. Hotellet er blitt sliten og gammel, allerede. Jeg hadde et "River view, superior room". Det var ikke mye superior. Vinduet på rommet lot seg vanskelig åpne og lukke. Ødelagt av fukt og dårlig vedlikehold. Vasken på badet var nesten tett. Overraskende lite rom. Nei, det er lett å finne bedre hotellalternativer i Trondheim, også hensyn tatt til pris. Jeg begynner å lure på Radisson.

Takk, oddunnarnilssen
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Kjære Odd Gunnar

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har tatt dine forbedringspunkter videre internt, men kan opplyse at vi skal gjennom en ny renovering i løpet av 2022 hvor standarden på de eldste rommene økes betraktelig.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. september 2021

Fint sentralt hotell med bra rom, god service og god frokost. Irriterende med app som ikke virket i hotellets bar. Slike teknologiske hjelpemidler skaper vanskeligheter for mange av kundene og bør ikke brukes til tross for Covid 19

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Einarma

Det gleder oss å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning