FindHotel
Gratis avbestilling frem til 10.07.22
TraveluroUSD 166
1924 av 1 565 anmeldelser
Anmeldt 28. februar 2022

Ble lurt til å oppgradere til et dyrere rom for. Fikk så klart ikke det rommet jeg hadde bestilt. Ingen kompensasjon fikk jeg heller for feilen de hadde begått, noe jeg synes er meget merkelig i og med at jeg ikke fikk det jeg hadde betalt for

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, avaola
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2022

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet.

For å kunne følge opp dette så må vi ha noen flere detaljer

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne,men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. februar 2022

Skulle hit for og slappe av ei helg. Men den gleden snudde fort. Ankom sent fredag kveld, da var det ikke varmt vann i dusjen. Heller ikke vanntrykk. La oss i håp om at det var bedre neste dag. Men akkurat det samme problemet. Fikk nytt rom på lørdagen, men ble nedgradert til et stusselig lite rom, med et lite vindu vendt rett inn i et glasstak. Samme vanntrykk der også. Fikk derfor igjen det gamle rommet.
Sovna på senga i ca 3 min, da begynte det arbeider i rommet over oss. Med betong pigging, konstant i en time.. dette stod det ingen ting om da vi booket. Vi måtte flytte til Scandic Nidelven, flott hotell med en himmelsk frokost!

Dato for oppholdet: februar 2022
1  Takk, Steeff91

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig leit å høre at dere fikk denne uheldige opplevelsen hos oss.

Vi forstår at det la en stor og unødig demper på oppholdet

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

med vennlig hilsen

Anmeldt 31. januar 2022

Flott hotell med alt du kan ønske deg. Ligger midt i smørøyet i Trondheim. Stort og fint rom, alle fasiliteter du kan ønske deg. Føner, strykemuligheter, vannkoker med kaffe/te/kakao, kjøleskap. Ene dagen var vi heldige og fikk frokostplass ved vinduet med utsikt til Nidelva. Veldig idyllisk! Frokosten er det bare å glede seg til :)
senga var stor og god, men er ikke så fan av EN stor dyne..

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, ihamme700353
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2022

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss stort å høre at du hadde et flott opphold her hos oss i Trondheim.

Anmeldt 2. januar 2022

Vi bodde en natt i et superior rom med utsikt mot Nidelven. Rommet fremstod som moderne og oppgradert og hadde et lite karnapp vi kunne sitte i og se på ut elven, en veldig fin detalj. Sengen var meget god, ellers har hotellet noe å gå på når det gjelder renhold i fugene i dusjen, her bør det skrubbes mer! Frokosten var svært bra, selv midt i romjulen da det sikkert bodde færre folk på hotellet enn normalt. Jeg betalte rundt 300 kroner ekstra for frokost (i stedet for bare rom) da jeg bestilte, men det var ingen kontroll med om man hadde betalt for frokosten eller ikke. Jeg har gullkort i Radisson Rewards, men jeg fikk ikke de vanlige fordelene jeg ellers får på Radisson-overnattinger, slik som romoppgradering og en gave eller hilsen på rommet ved ankomst. Dette må vel være første gang på svært lenge jeg bor på et Radisson-hotell uten at jeg merker noe til at jeg har gullkort, ikke at det er spesielt viktig for meg, men det er jo vanlig at hoteller anerkjenner lojale kunder på en eller annen måte. Ellers er dette et stort hotell med god plassering og et godt valg til de fleste anledninger.

Dato for oppholdet: desember 2021
1  Takk, FlightDeck-Norway
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2022

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre st det meste stod til dine forventinger.

Vi setter stor pris på din lojalitet til kjeden og beklager at vi ikke fikk anerkjent dette ved ankomst.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet vi kan bistå deg med.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.

Anmeldt 28. desember 2021

Ikke bruk penger på "sjøutsikt", det er bare et lite vindu ("glugge") på en av veggene. Hotellet trenger oppussing og fremstår som slitent. Helt ok frokost med den billigste appelsinjuicen. Vær obs på at det koster mye å parkere da de ikke eier parkeringskjelleren.

Dato for oppholdet: desember 2021
1  Takk, hrosta666338
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2021

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke kunne innfri dine forventninger.

Hotellet vil gjennomgå en renovering i løpet av våren 2022 slik at vi igjen kan fremstå mer i takt med dagens krav til
komfort og standard.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere ytterligere.

Igjen, lei for det inntrufne, men håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.