FindHotel
Agoda.comUSD 166
Anmeldt 2. april 2022

Fikk ikke rommet til tiden, men hotellet er flott.
Det er fint, rent og store flotte fellesrom.
Rommet jeg fikk var over all forventning og jeg trivdes i hele atmosfæren på hotellet. Ble møtt av kjempe snille og hyggelige service.
Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, L2344PMrenatam
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2022

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at alt innfridde dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. mars 2022

Skulle ha en familie tur med kvalitets tid og hygge på hotellet.
Dette ble fullstendig ødelagt av den enorme støyen fra borring hele dagen som vekket oss kl 07 og bare pågikk hele dagen!
Det burde vært stengt under slik støy når folk faktisk oppholder seg på rommet! Det var ikke mulig å snakke sammen til tider.
Her skulle pengene vært refundert for et totalt ødelagt opphold

Takk, mdhau
Anmeldt 19. mars 2022

Vi bestilte superiorrom, og det sto ikke til forventningene. Rom inn mot en sal, ikke frisk luft om man åpnet vinduet. Ingen ventilasjon på rommet, så det ble veldig varmt om natten. Våknet flere ganger pga dårlig luft. Trykket i dusjene var så dårlig at det ikke var mulig å vaske hår der. Når man tok ned dusjhodet og lot vannet sprute oppover, så var det maks 2-3 cm opp. Vi fikk ingen info om når det var frokost da vi kom (vi kom sent på kveld og gikk rett i seng). Infokanalen på TV`n virket ikke, så ingen info der. Lå heller ingen info på rommet om frokost etc. Ikke sto det noe på nettsidene heller. Vi kom ned noen minutter før frokosten stengte, og hverken sjefen der eller han som registrerte oss inn sa noe om at frokosten stengte om få min. Derimot kom det 3 personer fra kjøkkenet å sa fra mens vi skyndet oss med å ta litt mat..
Kommer aldri til å bruke dette hotellet igjen.

Takk, Linda H
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2022

Kjære Linda

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager veldig at vi ikke klarte innfri dine forventninger.

Det er veldig forståelig at dette la en unødig demper på oppholdet her hos oss.

Hotellet vil følge opp på alle punkter slik at dette ikke skjer igjen.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuters i annet fora.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 15. mars 2022

Jeg kan bare anbefale, helt sentralt. Innsjekk gikk veldig bra, rommet var nydelig. Behagelig, stor seng, , kaffe på rommet og absolutt alt vi kunne trengt for en natt!
Ulempen var tett avløp på badet, vann sølt over hele badet, saken ble meldt til resepsjonen

Takk, aseraf103522
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2022

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss å høre at alt stod til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. mars 2022

Du slår på dusjen og lar hånda kjenne på vanntemperaturen.

Det er kaldt.

Det er fremdeles kaldt.

Du lurer på om varmtvannsberederen ikke er tilkoblet rommet/fløyen du er i.

Det har gått ca. 3 min og hånda er nedkjølt.

Plutselig merker du en svak tendens til noe lunket.

Etter ytterligere 1 min er vannet varmt og du kan endelig trå fremover i dusjen.

Du har nå stått der naken som en dust i snart 5 minutter med hånda fram i dusjstrålen. God dusj!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, 608fredrikb
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2022

Takk for din tilbakemelding

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet.

Det er fullt forståelig at en slik uheldig opplevelse legger en unødig demper på besøket her hos oss.

Vi har allerede tatt saken videre med vår tekniske sjef for å sjekke hvor feilen ligger.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at saken kan diskuteres i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.