Vio.com
Priceline
Expedia.comUSD 200
Orbitz.com
Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Skulle ta med familien på en kort tur til Trondheim og tenkte da å bruke opp noen bonuspoeng hos Radisson. Valgte derfor dette hotellet, mye med tanke på beliggenheten.

Ved innsjekk fikk vi tildelt rom 352, som standard ved ankomst på rommet tar jeg en sjekk av typisk renhold etc.. oppdaget selvfølgelig at rommet var dårlig vasket.
Tok straks kontakt med resepsjonen via telefon og dem skulle fikse opp i problemet, få sendt noen opp til å se på saken. Vi gikk ut for å spise og etter vi kom tilbake så var rommet ikke vasket, kun vindu som var åpnet opp.

Varslet resepsjonen igjen via telefon og ønsket å få nytt rom, etter mye frem og tilbake skulle vi få se på et nytt rom. Vedkommende i resepsjonen kom opp med ny nøkkel og vi gikk sammen for å se på rommet. Gikk over dette rommet og det var heller ikke vasket skikkelig.

Så da fikk vi beskjed om å ta dette med resepsjonssjefen neste dag, for vedkommende kunne ikke gjøre noe med dette nå siden dem som vasker går hjem kl 21.00.

Så på bakgrunn av denne dårlige opplevelsen med dette hotellet så var dette første og siste gangen jeg skal bruke mine bonuspoeng på Royal Garden Trondheim.

Forventer en tilbakemelding på denne saken!

Romtips: Sjekk rommene etter innsjekk, veldig mye overflatestøv og dårlig egnet for folk med astma etc
Dato for oppholdet: august 2022
Takk, Road24822867153
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2022

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager veldig at vi ikke klarte innftri dine forventninger

Det er forståelig at disse omstendighetene la en unødig demper på oppholdet her i Trondheim.

Vi har allerede tatt dette videre internt slik at du kan være sikker på at dette behandles på en seriøs måte.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte dersom fortsatt noe er uavklart.

Anmeldt 5. august 2022

Helt forferdelig hotel. Ekstremt høy pris for rom som er varme som en badstue som kan ikke kan regulerer varmen på. Noen av rommene har vinduer mens andre ikke har det. Så det er helt umulig med varm luft. Om du har vindu inn mot frokostsalen så lukter det bacon/pølser på hele rommet. Vi ble flyttet til et nyere rom men har kunne ikke varmen på rommet skrues ned da den var satt på 22 grader konstant. De har en pris på over 2500 NOK pr natt så her blir man lurt.

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, 8qh02oiy25

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager veldig at oppholdet ikke ble som forventet.

Hotellet har dynamiske priser som følger etterspørselen i markedet, men vi kan skjønne at de oppleves som noe stive.

Vi har notert oss dine forbedringspunkter som vi selvfølgelig vil ta med oss videre internt.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet du vil diskutere ytterligere.

Anmeldt 20. juli 2022

Ikke Blu nivå på frokosten. Det manglet mange ulike påleggsorter som røyke laks, gravet laks, Roastbiff osv. Gsrden har alltid ligget høyt på frokost-toppen. Man ser konsekvensene av innsparing og manglende ressurser i ulike roller som kokk under frokosten

Takk, exev5sf036
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2022

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.

Vi har tatt alle dine punkter videre internt slik at det følges opp.

Tross utfordringer med ressurser så er vi er forpliktet til å følge kjedens standard når det gjelder innhold på buffeten, så beklager om denne opplevdes mangelfull.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet vi kan bistå deg med.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. juli 2022

Bor ofte på Royal Garden når jeg er i Trondheim. Gjennomgående god standard og gode priser, her får en mye for pengene. Pleier å ha med hund, og de blir også godt ivaretatt, og det er viktig for meg. Nå fikk vi en utrolig fresht og helt nyoppusset rom, veldig fornøyd!

Takk, Elgseter
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2022

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til forventningene.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

Anmeldt 18. juli 2022

Fantastisk hotell, nyoppusset og flott. Veldig god beliggenhet i Trondheim sentrum, korte avstander til alle fasiliteter, restauranter, butikker, kjøpesentre. God plassering hvis man ønsker å gå en tur og oppdage Trondheim. Anbefales!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, tkaspe396738
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2022

Takk for din tilbakemelding

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart anledningen byr seg.