kr 1 660
Radissonhotels.com
kr 1 660
kr 1 659
Anmeldt 13. september 2022

Det eneste som trekker opp for oppholdet er utsikten vi hadde fra rommet vårt. Hotellet trenger mye kjærlighet, og med det så mener jeg at det meste trenger å oppgraderes. Vi oppgraderte oss selv til et Premium-rom, men vi fikk ingen ordentlig hotellfølelse. Føltes ut som vi bodde på et ekkelt hostell i Asia. Rommet hadde heller ingen tilgang til casting på TV, og møblene på rommet trenger å bli byttet ut. Vi kommer i hvert fall ikke til å besøke dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: september 2022
Takk, Elin T
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2022

Kjære Elin

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble som forventet.

Hotellet er dessverre fortsatt under renovering og det rommet du bodde på vil få en langt mer oppdatert versjon senere i høst noe som er sårt tiltrengt.

Vi kan forstå at dette la en unødig demper på besøket her hos oss.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte slik at vi kan diskutere saken i annet fora.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 3. september 2022 via mobile enheter

Denne turen måtte jeg bytte hotell da det var umulig å få to netter på samme hotell.
Så dette var for en natt med oppgradering av rom.
Fantastisk å komme inn på hotellet.

⛔️Måtte faktisk vente på innsjekk til 15.30 da det ikke var så mange av disse rommene (sa de). Dette står dessverre ikke på hjemmesiden. En halvtime er ikke mye men sliten og svett så blir den halvtimen lange minutter til den prisen. Jeg oppgraderer ikke rom og betaler mer for å vente.

✅ Rommet var fantastisk, kjempeseng, morgenkåpe, utsikt og alt stod til forventningene 🔆

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Renata M
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2022

Kjære Renata

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du fikk et minnerikt opphold her hos oss.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. august 2022

Rommet stemte ikke overens med bestillingen. Kjøleskap på rommet uten drikke. Badet var dårlig rengjort, ingen toalettpapir. God hotellbeliggenhet, nær sentrum og restauranter. Betalt parkering 410 netter per dag. sammenlignet med Radisson i Gøteborg - veldig dårlig mat her, dessverre

Takk, moczko857654
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2022

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at oppholdet ikke ble helt som forventet.

Det er forståelig at disse omstendighetene la en unødig demper på besøket her i Trondheim.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du ønsker å diskutere saken ytterligere.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 23. august 2022

Da vi bestilte hotelloppholdet med den info at de hadde hotellrom med badekar bestilte vi dette og sendte beskjed om at vi MÅ ha badekar på hotellrommet(da min samboer er svært plaget av psoriases). Først 10.min før vi kommer i skranken for innsjekking får vi tilbakemelding om at vi ikke får badekar på hotellrommet. Det var da egentlig helt uaktuelt for oss å bruke dette hotellet, men måtte ta hotellrommet og greie oss uten badekar, som igrunn var hele grunnen for at vi dro på hotellovernatting.

Takk, hhervi385277
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2022

Takk for din tilbakemelding.

Vi er veldig lei for at vi ikke klarte innfri dine forventninger.

Hotellet har dessverre et begrenset antall rom med badekar og dersom etterspørselen er stor så kan vi ikke garantere dette 100% overfor alle.

Vi forstår likevel at dette la en unødig demper på oppholdet.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du ønsker vi skal bistå med noe annet

Anmeldt 22. august 2022

Vi oppgraderte til en mini suite og fikk et gammel utslitt rom med ventilasjon som knapt kan ha vært utbedret siden 1980 tallet. Det var skrekkelig tung luft og alt for varmt. Vi fikk hodepine av å sove der. Kommer aldri tilbake dit.

Takk, onilse262107

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig beklagelig at dere fikk denne opplevelsen av vårt hotell.

Vi forstår at disse omstendighetene la en unødig demper på oppholdet her i Trondheim.

Igjen, lei for det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.