cristelynbonita
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Signe Kroknes, Guest Services / Front OfficeRadisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. mai 2023

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter igjen.

kr 1 515
  • Priceline
0.5 km fra Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 25. mai 2023

Et hotell som i navnet burde ha vært langt bedre når det gjelder vedlikehold av rommene samt mediaopplevelsen på rommet. Ellers er det ingen ting å klage over. anbefaler om at du ber om et rom mot elven - mindre støy.

Takk, O8954XOlarsr
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2023

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at det meste svarte til dine forventninger.

Vi har imidlertid notert oss dine forbedringspunkter som vil bli fulgt opp videre internt.

Ikke nøl med å kontakte oss direkte om det er noe annet vi kan bistå deg med.

Ser likevel frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. mai 2023

Et tidligere høy standard hotell som har falmet noe.
Fikk utlevert rom 558, rommet ser pent ut med flott innredning, men har dårlig luft (gammel, innestengt luft). Når det kommer til badet så er det også pent, men i dusjen så manglet det en dusjstang for å holde dusjhodet, ikke bra. Og et tips til hotellet, noe jeg faktisk hørte flere hotellgjester klaget på, det er såpedispensere som har et pumpe munnstykke som når du trykker på det som kommer det ikke såpe i hånden din, nei det kommer enten rett i ansiktet eller på kroppen din. Dette bør være enkle ting å rette på for å gjenopprette standarden det var tidligere.

Takk, Lars Roger S

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig leit at du fikk en del utfordringer under besøket her hos oss.

Vi har imidlertid notert oss alle dine forbedringspunkter som vil bli nøye fulgt opp internt,

Ikke nøl med å kontakte oss om det er noe annet vi kan bistå deg med.

Igjen, beklager det inntrufne, men ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. mai 2023

2 ganger har vi overnattet, samme opplevelse , en del å hente på resepsjon kundebehandling, rommene er jo helt rå. Drev å pusset opp uten aty det plaget oss nevneverdig, vi kommer tilbake neste gang vi er i trheimå

Takk, jahautoas
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2023

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at det aller meste svarte til dine forventninger.

Vi vil følge opp ditt forbedringspunkt.

Ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 17. mai 2023

Har benyttet hotellet tidligere. Var litt uheldig med rommet denne gang. TV-forholdene ustabil. Lyset på badet ustabilt.
Vil benytte hotellet igjen da det er god service. Fikk kompensasjon for ulempene.

Takk, brennaturid
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2023

Kjære Turid

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at du hadde et flott opphold.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse trakter igjen.

Anmeldt 6. mai 2023

Jeg likte godt å være tilbake på Royal Garden, etter mange år med besøk på andre hoteller i Trondheim. Spesielt godt likte jeg den rikholdige frukostbuffeten, og den lyse og trivelige atmosfæren i restauranten. Gode senger er også et pluss.

Takk, Dag-Morten
Signe Kroknes, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2023

Kjære Dag- Morten

Takk for din tilbakemelding.

Det gleder oss stort å høre at oppholdet svarte til dine forventninger.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.