“Mat fra 7 verdenshjørner på ett sted”
Anmeldelse av Lager11

Lager11
Vurdert som nr. 193 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Lager11 is Trondheims new place to meet. Enjoy street food from all corners of the world, events for everybody, and good times! Open Thursday;16.00- 22.00 Friday: 16.00-24.00 Saturday: 10.00-24.00 Sunday:11.00-18.00
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Mat fra 7 verdenshjørner på ett sted. Småretter til ca 80 kr, god kvalitet til en billig penge. Øl/vin får man også kjøpt.

Meget hyggelig betjening i både inngang, bar og «boder»

Takk, K6044GKjank

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette er virkelig et friskt pust som byen trenger, man merker at de er i oppstartfasen. Noen matboder liker man bedre enn andre. Til fremtiden håper jeg de ordner flere drikkestasjoner. Gleder meg til fortsettelsen!

1  Takk, Malin O
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Spennende nytt konsept med masse god mat fra forskjellige verdensdeler.
Veldig gøy å se at noe slikt er mulig i Trondheim!

Takk, olatt
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Æ elske vippa i Oslo, hadde store forventninger.
Har tidligere vært innom når man hadde prøver av konseptet for 1 årsiden. Da var det eksotisk, noe trangt, men service og smaker var glimrende.
I dag var sjarm, service og dekor, det som var best. Vente tid, pris og noe usikker på avstanden i lokalet ble holdt ikke helt topp. Mye utsolgt, kom i 18tiden, d er topp, tyder på at mange ha vært her tidlig og at det har vært populært. Smakte på mat fra 3buer. Porsjonene var noe små. Ventet på på pizza i 50min fra æ bestilte, men de i pizza bua henter seg inn på sjarm. Og service. Skjønner alle må ha innkjøring. Dette bør man få med seg.
Ønske Austmann bør stille med tapp. Hva med lokal drikke og mat? Gleder meg til fortsettelsen. Sees senere en gang.

1  Takk, trondag
Lager11, Owner på Lager11, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2020

Takk for besøket på åpningsdagen. Hyggelig at du likte lokalet og servicen, og synd at du opplevde kø og at noen retter var utsolgt for øyeblikket. Det var en spennende dag for oss alle, og vi fikk mange erfaringer som vi tar med oss videre. Tap vil det snart bli, forresten. Håper vi ser deg igjen!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Lager11, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lager11? Del dine erfaringer!