“Noe helt unikt i Trøndelag! ”
Anmeldelse av Lager11

Lager11
Vurdert som nr. 158 av 295 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Lager11 is Trondheims new place to meet. Enjoy street food from all corners of the world, events for everybody, and good times! Open Thursday;16.00- 22.00 Friday: 16.00-24.00 Saturday: 10.00-24.00 Sunday:11.00-18.00
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Her har vi vært mange ganger Maten er kjempegod og stedet er i oppstartfasen, noe nytt og skikkelig spennende for Trondheim!

1  Takk, patrikt_1996

Anmeldt 14. juli 2021

Jeg bestilte matt fra den indiske steden og det var det verste butter kylling og naan. Naan var overstekt og gryten smakte vann. Jeg kan tilbyr kjøkken ansatt en matlagings kurs. Det hørte ikke på klaggene mine heller.

1  Takk, tomtW1161XA
Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Maten var grei men ikke mer enn det. Det som slettes ikke var bra var de som serverte drikken. Unge og uerfarne. Kunne ikke svare ordentlig og høflig på spørsmål når det var spørsmål angående bestillingsordningen

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Bafoel
Anmeldt 14. februar 2021

El rincón chileno:Jeg bestilte en enkel chorillana (uten tilbehør) - et kanskje noe beskjedent måltid i forhold til matmengden - men også svært billig (kr 85).Men du verden hvor godt.Aldri kan jeg huske at jeg noensinne har smakt (og sett) bedre tilberedte pommes frites,og det samme gjaldt kjøttstrimlene.Eksotisk og perfekt krydret,og delikate i sin beskjedne mattallerken.Men det er først og fremst tilberedningen og krydringen jeg vil honorere:Himmelsk (jeg finner ikke bedre ord).
Til retten fulgte en kald grønnsakssaus/blanding i egen skål - jeg vet ikke hva det var.Den dro dessverre totalinntrykket heller noe ned (kanskje det var et eller annet servert fra et ferdig kjøpeglass).
Men tenk at det går an å være så flinke med hovedretten i en så lavpriset matbod:Pommes frites og kjøttstrimlene.Så imponerende at det mer enn oppveier grønnsakstilbehøret.Boden får fullt hus,dvs 5 poeng.
Takk for maten!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 423oddh
Anmeldt 6. februar 2021 via mobile enheter

Endelig nyåpning etter Koronastengt. Vi har vært her før og har vært fornøyd. Når vi skulle kjøpe drikke ble det mye kluss og bestillingen ble kansellert i appen. Så det kom ikke drikke og vi rakk å spise opp nesten all maten før vi oppdaget det. Det kan skje, men når vi ville komme med tilbakemeldinger til betjeningen så er det både vår egen feil og at alle(!) systemer er slik.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Heidi S

Reisende som så på Lager11, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lager11? Del dine erfaringer!